کد خبر: 11221

تاریخ بروزرسانی : 1397/10/05

راهکارهای تقویت کادر علمی دانشگاه‌های مناطق محروم توسط وزارت بهداشت

منابع آزمون دکتری

امروزه باید تمهیداتی برای جبران کمبود اعضای هیات علمی در دانشگاه‌های وزارت بهداشت در مناطق محروم با همکاری و کمک مجلس و سازمان مدیریت انجام گیرد.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اعلام کرد : اعضای هیات علمی در تعدادی از رشته های بالینی دانشگاه‌های مناطق محروم بسیار کم است و در این زمینه محدودیت داریم که باید با کمک و راهنمایی مجلس و سازمان مدیریت برنامه ای برای جبران کمبود اعضای هیات علمی در دانشگاه‌های محروم طراحی گردد.

دکتر سید علی حسینی افزود : وزارت بهداشت در سال 1394 دو اطلاعیه جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد که در اطلاعیه اول ۱۲۷۶ نفر و در اطلاعیه دوم حدود ۱۳۰۰ نفر جذب وزارت بهداشت شدند که در حال حاضر ۷۰۶ نفر از اطلاعیه اول به طور کامل جذب دانشگاه‌ها شده اند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

روند جذب اعضای هیات علمی در وزارت بهداشت به این صورت است که 4 تا 6 ماه زمان نیاز دارد و کارهای لازم برای به کارگیری همه افرادی که اطلاعیه جذب آنها در سال ۹۴ اعلام شده در دانشگاه و هیات مرکزی جذب وزارت بهداشت انجام شده است و این افراد در سال 95 با عنوان اعضای جدید‌الااستخدام جزء اعضای هیات علمی وزارت بهداشت شده اند.

www,phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x