کد خبر: 9301

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

راهکرد صندوق رفاه برای دریافت وام دکتری

منابع آزمون دکتری

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه اعلام کرد دانشجویان متقاضی وام دکتری می‌توانند مستقیماً به صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کنند. دانشجویان بعد از سپری کردن امتحان جامع و تصویب پروپزال (طرح پیشنهادی) می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

در سال 94 وام ویژه دانشجویان دکتری به کل متقاضیان اعطا شد در واقع همه دانشجویانی که از طرف دانشگاه‌ها به صندوق رفاه دانشجویان معرفی شدند وام ویژه دانشجویان دکتری دریافت کردند و هیچ درخواستی بی‌پاسخ نمانده است.

اگر چنانچه دانشجویی ادعا دارد که درخواست خود را به دانشگاه اعلام کرده اما وام را دریافت نکرده قطعاً این درخواست از طرف دانشگاه به صندوق رفاه دانشجویان ارسال نشده است. بنابراین این دانشجویان باید برای دریافت وام خود مستقیماً به صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کنند.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

تقی‌زاده اضافه کرد: طبق سیاست وزارت علوم وام ویژه دکتری به دانشجویان سال اول و سال دوم که هنوز در امتحان جامع نیز شرکت نکرده‌اند، اعطا میشود. اجرا کردن چنین تصمیمی نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه است و با توجه به اینکه تامین این بودجه توسط دولت امکان‌پذیر نیست قرار شد این مبلغ از طریق یکی از بانک‌های عامل انجام شود.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x