کد خبر: 15378

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/29

راه اندازی مراکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

منابع آزمون دکتری

راه اندازی مراکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

راه اندازی مراکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرد : در سال تحصیلی جدید مراکز رشد واحدهای فناوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی تاسیس می‌شود.

طبق توافق با وزارت علوم تاسیس مراکز رشد واحدهای فناوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجوز گرفت . یعنی واحدهایی که شرایط تاسیس مراکز رشد را دارا هستند و درخواست مجوز بدهند، درخواست آنها در کوتاه مدت بررسی شده و موافقت اصولی صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این پذیرش و ثبت نام اولیه دوره‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه به موقع اعلام شد که نتایج آن اواخر شهریور به اطلاع داوطلبان رسید.

اکثر دانشگاه‌ها روند نزولی در پذیرش دانشجو داشتند اما در دانشگاه جامع علمی کاربردی این روند مناسب بوده است. با توجه به سیاست ماموریت گرا بودن این دانشگاه تعدادی از کد رشته محل های این دانشگاه حذف شدند، به طوری که از 12 هزار کد رشته محل موجود به 8 هزار و 657 کد رشته محل رسید. به طوری که 3 هزار و 494 کد رشته محل به دوره کارشناسی و مابقی نیز به گروه کاردانی میرسد.

آغاز فراخوان جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی

تعداد 340 رشته برای دوره کاردانی و 277 رشته نیز برای دوره کارشناسی ناپیوسته تعریف شده است. طبق برنامه ششم توسعه باید 20 درصد دانشجویان کشور مهارتی باشند و در پایان برنامه باید به 30 درصد افزایش یابد.

معرفی دانشگاه

دانشگاه جامع علمی – کاربردی یکی از دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربهٔ اجرایی می‌باشند تشکیل و با به‌کارگیری و سازمان‌دهی امکانات، منابع مادی و انسانی دستگاه‌های اجرایی، نسبت به برگزاری دوره‌های علمی–کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی‌ارشد اقدام می‌کند.

مطلب پیشنهادی :  این دانشگاه غیرقانونی است

هدف دانشگاه، فراهم آوردن موجبات مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می‌باشد به نحوی که دانش‌آموختگان بتوانند برای فعالیتی که به آن‌ها محول می‌شود، دانش و مهارت لازم را کسب نمایند.

دانشگاه جامع مسئولیت برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، پشتیبانی‌های کارشناسی، عملیاتی، اطلاعات و سیاست‌گذاری‌های کلان و نیز نظارت و ارزشیابی مراکز و موسسات علمی-کاربردی را برعهده دارد. مراکز و موسسات آموزش عالی علمی – کاربردی زیرنظر دانشگاه، رکن اجرایی آموزش‌های علمی – کاربردی و به قصد ارتقاء دانش کار و ایجاد مهارت‌های متناسب با حوزهٔ فعالیت شغلی افراد تأسیس شده‌است.

www.phdphd.org

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x