کد خبر: 10264

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

راه اندازی واحد بین المللی در سوریه توسط دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد بیان کرد: فعالیت واحد آکسفورد به دلیل کمبود متقاضی محدود می شود اما درحال حاضر موضوع تعطیلی این واحد مطرح نیست.

وی افزود: واحد آکسفورد این دانشگاه اکنون متقاضیان زیادی ندارد، اما این واحد تعطیل نمی شود و اگر متقاضی برای تحصیل وجود داشته باشد، فعال شدن مرکز مورد توجه قرار  می گیرد.

رهایی یادآور شد: به طور عام واحدهای خارج از کشور این دانشگاه اگر دارای متقاضی تحصیل باشند به خودی خود موضوعیت پیدا کرده و فعالیت آنها ادامه می یابد. درحال حاضر واحدهای لبنان، افعانستان، امارات این دانشگاه فعال هستند چرا که متقاضی برای آنها وجود دارد.

وی افزود: واحدهای بین المللی این دانشگاه که متقاضی زیادی ندارند محدود و امکانات دانشگاه بیشتر به کشورهایی که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه باشند، منتقل خواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

معاون آموزشی دانشگاه آزادخاطر نشان کرد: دانشگاه در کشور عراق فعالیت دارد اما برنامه دارد تا در شهرهای مختلف این کشور نیز فعالیت بیشتری داشته باشد.

رهایی گفت: دانشگاه آزاد برنامه دارد تا فعالیت خود را در کشورهای منطقه و مسلمان که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه هستند را افزایش دهد همچنین دانشگاه آزاد برنامه دارد تا در کشور سوریه نیز واحد بین المللی راه اندازی کند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x