کد خبر: 5150

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

زمان انتشار کارنامه دکترای 1396

منابع آزمون دکتری

طبق اعلام سازمان سنجش کارنامه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان از نتیجه اولیه آزمون مطلع می شوند.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه تمامی داوطلبان در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۶ بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

توکلی اعلام کرد: داوطلبانی که بر اساس مفاد اطلاعیه ای که به همراه کارنامه آنها منتشر می شود، مجاز به انتحاب رشته شده باشند می توانند برای قبولی در کدرشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی ار روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۶ تا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۶ به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته با رعایت مفاد اطلاعیه نسبت به انتخاب کدرشته محل های مجاز اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

برای پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه آزاد ، داوطلبان باید پس از مشاهده کارنامه خود از سایت سازمان سنجش به منظور انتخاب رشته در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب کدرشته محل از سایت دانشگاه آزاد اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد: امکان انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از هر دو سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت مجزا امکان پذیر است.

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x