کد خبر: 12643

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

زمان ثبت نام دکتری ۹۶ دانشگاه صنعتی شریف

منابع آزمون دکتری

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، لازم است تمامی پذيرفته شدگان به آدرس https://edu.sharif.edu مراجعه و طبق دستور زير نسبت به تکميل اطلاعات خود در سامانه اقدام نمايند تا در روز مراجعه حضوری ثبت نام شوند.

توجه: دکمه(ثبت اطلاعات فوق ) بخش بالای صفحه را ثبت می کند و به شما هشدار می دهد که اطلاعات بعدی در پايين صفحه را نيز تکميل کنيد و درنهايت بر روی دکمه (ثبت نهایی) کليک کنيد.

توجه: عکس شما از فايل اطلاعات سازمان سنجش روی سيستم آموزش ديده می شود. در صورت تمايل میتوانيد عکس خود را در قسمت ثبت تصوير قرار داده تا در روز مراجعه حضوری، عکس جديد جايگزين عکس قبلی شود.

ثبت نام از پذيرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصيلی ۹۷-۹۶ از تاریخ ۹۶/۶/۱۱ لغایت ۹۶/۶/۱۲ باید بر روی سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

نکته مهم: تمامی داوطلبین پس از تکميل مراحل ثبت نام ظرف مدت يک ماه به مسئول سايت دانشکده مراجعه و آدرس پست الکترونيکی دانشگاه شريف را دريافت کنند. فايل آيين نامه های آموزشی از طريق اين آدرس برای آنان ارسال خواهد شد. در صورت عدم دريافت آيين نامه فوق، تا پايان مهرماه مهلت دارند مجدداً به مسئول سايت دانشکده مراجعه کنند.

مدارک لازم:

۱- اصل شناسنامه و يک سری کپی کامل از تمام صفحات شناسنامه

مطلب پیشنهادی :  آغاز انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

۲- ۲ قطعه عکس ۳*۴

۳- اصل و کپی کارت ملی

۴- اصل و کپی گواهی فراغت از تحصيل دوره کارشناسی و ريزنمرات

۵- اصل و کپی گواهی فراغت از تحصيل دوره کارشناسی ارشد و ريزنمرات

تذکرات مهم: قبول شده گانی که دانشجوی سال آخر بوده حداکثر تا تاريخ ۹۶/۶/۳۱ فارغ التحصيل می شوند لازم است علاوه بر فرم (صفحه ۴۰  دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ ) “فرم الف” و ” فرم د” دستورالعمل ثبت نام پذيرفته شدگان که توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد تأييدشده است را ارائه کنند.

فارغ التحصيلان قبل از تاريخ ۹۶/۰۱/۰۱ ، می بايست مدرک فارغ التحصيلی خود را ارائه نمايند.

تبصره ۲: پذيرفته شدگانی که با استفاده از سهميه رزمندگان، ايثارگران و يا مربی پذيرفته شده اند بايد برحسب مورد، معرفی نامه رسمی مربوط را ارائه نمايند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x