کد خبر: 11631

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/10

ساخت تعداد 200 خوابگاه دانشجویی

منابع آزمون دکتری

ساخت تعداد 200 خوابگاه دانشجویی

به گزارش رئیس صندوق رفاه دانشجویان 200 خوابگاه دانشجویی جهت بهبود و افزایش خوابگاه های دانشجویی با همکاری صندوق رفاه دانشجویان و بخش خصوصی اغاز شده است. ایشان افزود : خدمت کردن به دانشجویان سرمایه اصلی و اجتماعی به حساب می اید و ایجاد شرایط رشد و تعالی موهبتی است که در اختیار ما قرار گرفته است. وی ادامه داد : صندوق رفاه دانشجویان با آسیب شناسی بیش از چهل سال عملکرد این صندوق و دقت بر اقدامات اصلاحی مبتنی بر سند راهبردی تدوین شده «توسعه نوین صندوق رفاه دانشجویان» را پیش رو دارد.

هزینه خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

همچنین ارتقاو بهتر شدن مدیریت موثر منابع مالی، افزایش سطح کمی و کیفی وام و خدمات رفاهی دانشجویان و تسهیلات موثر و هدفمند، سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمدهای پایدار، بهره گیری حداکثری از ظرفیت نهادهای عمومی و خیرین، نظارت و ارزیابی موثر و نظام مند بر نحوه خدمات رفاهی از راهکارهای مبتنی بر سند راهبردی بوده است.

این صندوق از سال 1353 تاسیس شده و اسیب شناسی انجام شده موجب شد سند راهبردی تدوین شود و در این سند تسهیلات هدفمند و مناسب برای افزایش خدمات رسانی به دانشجویان قرار گرفته است.

درآمد اختصاصی صندوق رفاه با برنامه های انجام شده از 180 میلیارد تومان به 380 میلیارد تومان در سال قبل رسید و امسال قصد داریم این رقم را به 400 میلیارد تومان افزایش دهیم. درآمد صندوق رفاه دانشجویان از سال 88 تا 91، 291 میلیارد تومان بوده که از سال 92 تا 96 به 1140 میلیارد تومان رسید که رشد قابل توجهی است.

مطلب پیشنهادی :  ۴ شرط قبولی نهایی داوطلبان دکتری ۱۴۰۳

ایشان افزود : این صندوق بیشترین رشد اعتبارات عمومی را داراست و هر سال افزایش 20 درصدی اعتبارات را دارد همینطور با هم افزایی سازمان برنامه و بودجه 60 میلیارد تومان به صورت مشارکتی برای رفع منع خوابگاه سازی اختصاص داده شد که در برنامه ششم توسعه بتوانیم کمبود فضاهای خوابگاهی را جبران کنیم.

ثبت نام الکترونیکی خوابگاه های دانشگاه تهران آغاز شد

به همین دلیل 200 خوابگاه با مشارکت دانشگاه، خیرین و بخش خصوصی در حال ساخت است که سود بانکی آن توسط صندوق رفاه پرداخت می‌شود و از محل اجاره بهایی که از دانشجویان اخذ می‌شود اقساط بانک پرداخت خواهد شد.

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x