کد خبر: 1936

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/26

سرفصل های آزمون دکتری آموزش زبان فرانسه

منابع آزمون دکتری

دکتری آموزش زبان فرانسه

کسانی که در دکتری رشته آموزش زبان فرانسه پذیرفته می شوند ضمن تکمیل معلومات قبلی خود در زمینه های مختلف زبان فرانسه، با اصول نظری و تئوری های جدید زبان آموزی و تحول و دگرگونی که در این زمینه به وجود آمده آشنا خواهند شد و برای آموزش و تحقیق آمادگی لازم را کسب خواهند کرد. هدف از تشکیل دوره دکتری آموزش زبان فرانسه، تربیت افراد  واجد صلاحیت علمی و فنی برای تدریس فرانسه در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و براوردن نیازهای جامعه از نظر نیروی متخصص در زمینه تحقیق مسائل آموزشی و تدریس زبان فرانسه و تدوین کتاب های درسی به زبان فرانسه می باشد.

در دانشگاه آزاد، مصاحبه دکتری بصورت متمرکز و در استان های مختلف برای داوطلبانی که حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را کسب کرده اند انجام می شود. در واقع هر یک از دانشگاه های آزاد استان های برگزار کننده مصاحبه، در قالب یک حوزه برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد عمل کرده و دانشگاهی که در هر استان داوطلب را به مصاحبه دعوت می کند، نماینده کلیه واحد های دانشگاه آزاد در آن استان می باشد.

🔴 دروس عمومی دکتری آموزش زبان فرانسه شامل:  

مصاحبه دکتری آموزش زبان فرانسه

در مرحله آخر ممکن است سوالات تخصصی از رشته آموزش زبان فرانسه​ پرسیده شود. مثل توضیح انواع نظریه ها و یا دانشمندان این حوزه می تواند یکی از سوالات مهم در مصاحبه دکتری باشد. آن چیز که بیش از همه اهمیت دارد، میزان اعتماد به نفس و آرامش داوطلب می باشد. بنابراین سعی شود پیش از حضور در مصاحبه تمامی سوالات را یکبار تمرین کرده تا دچار اضطراب نشوند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x