کد خبر: 16950

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/07

سوالات رایگان مصاحبه استخدامی ( بخش وقایع تاریخی انقلاب )

منابع آزمون دکتری

مصاحبه استخدامی ( بخش وقایع تاریخی انقلاب )

سوالات رایگان مصاحبه استخدامی ( بخش وقایع تاریخی انقلاب )

آیا در آزمون بانک ها، وزارت خانه ها و سازمانهای دولتی شرکت کرده اید؟

گذراندن مصاحبه حضوری و گزینش، جزو اصلی قبولی در آزمون های استخدامی می باشد. بسیاری از کارجویان در آزمونهای علمی و تستی قبول می شوند اما از پس مصاحبه بر نمی آیند.

مصاحبه انواع مختلفی دارد، از مصاحبه های دو به دو گرفته تا میزگردها و کنفرانسهای مطبوعاتی. سازمانها و متقاضیان مشاغل برای تامین ویژگی مصاحبه شغلی موفق، نیازمند به شناخت اصول آن و رعایت احترام متقابل نسبت به هم، در فرایند اجرای مصاحبه هستند.
هدف از انجام هر مصاحبه رسیدن به یک هدف مشخص می باشد. مصاحبه های شغلی جنبه بینابینی نیازهای متقاضیان شغل و کارفرمایان را در بر میگیرند. پیش از انجام مصاحبه استخدامی مصاحبه کنندگان فهرستی از سوالات که موضوعات اصلی را پوشش می دهند تهیه می کنند. این سوالات از سوالات ساده به سمت سوالات سخت و پیچیده، که بیشتر جنبه فنی و تخصصی دارند کشیده می شوند.

بیشتر سوالاتی که در مصاحبه ها پرسیده می شوند، به اطلاعات عمومی و روز مربوط می شوند و منبع مشخصی ندارند. ما برای شما مجموعه ای از اطلاعات مختلف را جمع آوری کرده ایم که برای قبولی در مصاحبه ها و گزینش ها به شما کمک می کند. جهت موفقیت در مصاحبه باید اطلاعات مفید از مصاحبه شونده به دست اورد تا بتوان ارزیابی مناسبی از توانایی های فرد انجام داد. جهت دریافت اطلاعات مفید باید یک سری سوالات از قبل تهیه شده و روز مصاحبه از مصاحبه شونده پرسیده شود. در ادامه بخشی از سوالات رایگان مصاحبه استخدامی بخش وقایع تاریخی انقلاب ارائه میشود.(جهت دریافت نمونه سوالات رایگان مصاحبه استخدامی (بخش دینی) و نمونه سوالات  (بخش سیاسی) کلیک کنید)

۱۵ خرداد ۱۳۴۲

این روز تعطیل رسمی است و در پی بازداشت رهبر انقلاب رخ داد .

۱۷ شهریور ۱۳۵۷

به نام جمعه سیاه معروف است . در این روز به کشتار تظاهرکنندگان در محلات فقیر نشین جنوبی و میدان ژاله تهران، توسط نیروهای نظامی ارتش شاهنشاهی ایران رخ داد

۱۲ بهمن1357

بازگشت رهبر انقلاب به ایران بعد از 15 سال تبعید

۱۳ آبان ۱۳۵۸

تصرف سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو رهبر در تهران در این روز انجام شد و در نهایت در تاریخ 30 دی 1359 با پذیرش قرارداد الجزایر از سوی دولت‌های ایران و آمریکا و آزادی گروگان‌ها خاتمه پیدا کرد.

www.phdphd.org

🔵 دانلود PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری 🔵

از دیپلم تا دکترا چند سال است

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدویان
میهمان
مهدویان
4 دی ، 1402

عالی جامع و کامل خیلی ممنون

پورملکی
میهمان
پورملکی
4 دی ، 1402

بسیار کاربردی بود

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x