کد خبر: 12122

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/01

سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت

منابع آزمون دکتری

 

سومین جشنواره ملی “دریا مسیر پیشرفت” باهدف فرهنگ‌سازی و تأمین نیروی انسانی خلاق و کارآمد برای صنعت دریایی کشور، با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی،  با همکاری ارگان‌ها و برنامه‌هایی جامع در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 
ازآنجاکه ایده پردازی و نوآوری، انقلابی بزرگ در حوزه‌های کارآفرینی و ظهور کسب‌وکارهای نوپا در جهان است، مسابقات ایده پردازی در سراسر دنیا و با موضوعات مختلف به‌منظور گردآوری و تسریع ورود ایده‌ها به بازار تولید محصولات شکل‌گرفته است. 

در این بخش رقابت میان 30 گروه با همکاری دانشگاه شریف صورت خواهد گرفت که درنهایت 8 گروه برتر برگزیده خواهد شد. 3 کارگاه آموزشی با عناوین” کارآفرینی، نوآوری و تجاری‌سازی دریایی برای ایده پردازان” برگزار می‌شود. مسابقات ربات‌های زیرسطحی ROV با حمایت ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان دریایی و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در جریان سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت باهدف ارتقاء و آشنایی با این فنّاوری برگزار خواهد شد. 
بخش دیگر با عنوان فیلم کوتاه و عکس دانشجویی رقابتی را در 4 محور مرتبط با دریا بر پا کرده است که درنهایت از 12 نفر با همکاری دانشگاه هرمزگان تقدیر می‌شود.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x