کد خبر: 12409

تاریخ بروزرسانی : 1396/06/08

سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار درپایگاه ISC نمایه شد

منابع آزمون دکتری

مطابق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش های علمی – پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامی از این پس تنها کنفرانس هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار از  نظر وزارت علوم هستند و تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند.
با توجه به اهمیت بالا و سطح علمی سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار به اطلاع می رسانیم این اتفاق در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC ثبت و نمایه گردیده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این کنفرانس از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می گردند.
از آنجا که معیارهای سنجش علم بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری شده‌اند، آن دسته از فرآورده‌های علمی که توسط ISC نمایه‌سازی می‌شوند، با فرآورده‌های تولید شده توسط  ISI برابری می‌کنند لذا ثبت یک کنفرانس علمی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، از دیدگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و سایر دانشگاههای معتبر جهان از جهت درجه ارزیابی علمی آن کنفرانس، حائز اهمیت خاصی است. و تمامی مقالات ارائه شده در این کنفرانس ها دارای امتیاز علمی در تمام کشور های جهان می باشد.
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مدیریت آن وضعیت علمی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری، حوزه‌های علمیه، نشریات، دانشمندان و نویسندگان مقالات در نشریات علمی ایران و سایر کشورهای اسلامی را براساس تحلیل استنادی ارزیابی می‌کند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x