کد خبر: 10103

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

صادرات محصولات دانش بنیان به کشورها

منابع آزمون دکتری

به گزارش پارک علم و فناوری گیلان شرکت های دانش بنیان محصولات خود را به کشورهای حاشیه دریای خزر صادر مینمایند.

دکتر متقی اعلام کرد : یک کنسریوم تشکیل شده از 25 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری گیلان تشکیل شد که در بخش صادرات محصولات دانش بنیان به کشورهای حاشیه خزر فعالیت می کند.

اولین قرارداد همکاری توسط یکی از شرکت های دانش بنیان عضو این کنسریوم در بخش آب و فاضلاب امضا شد و طبق این قرارداد طرف ایرانی به ارایه تکنولوژی و خدمات در این حوزه متعهد شد و قرار است فعالیت این شرکت در دیگر مناطق جمهوری آذربایجان نیز گسترش پیدا کند.

طبق این قرارداد طرف آذربایجانی نیازهای خود را مطرح میکند و طرف ایرانی دانش فنی و فناوری های لازم را در بخش آب و فاضلاب برای پاسخگویی به نیازهای آنها براورد کرده که با تکیه برآنها همکاری متقابل شکل گرفت.

مطلب پیشنهادی :  حقوق دانشجویان فرهنگیان چقدر است؟

در زمان انجام این همکاری یک شرکت از کشورهای اروپایی درخواست همکاری ارسال کرده بود که طرف آذربایجانی همکاری با طرف ایرانی را مقرون به صرفه تر تشخیص داد و با این شرکت همکاری نمود.

 امسال شرایط شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد علم و فناوری ایران در زمینه صادرات خدمات و محصولات دانش بنیان بسیار مناسب است و این شرکت ها از توانایی بالایی برخوردارند و ظرفیت مناسبی دارند که با شناسایی بازارهای هدف و برنامه ریزی صحیح به نتیجه دلخواه خواهد رسید.

سامانه مشاوره تخصصی آزمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x