کد خبر: 10353

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

فراهم شدن زمینه برای مدیریت واحد خدمات رفاهی دانشجویی

منابع آزمون دکتری

طبق اعلام رئیس صندوق رفاه دانشجویان زمینه به وجود امدن مدیریت واحد خدمات رفاهی دانشجویی برای اینکه سازماندهی و انسجام در کارها ایجاد شود به تمرکز روسای دانشگاه‏ها بر خدمات آموزشی و توسعه علمی کمک شایانی نموده است.

در ادامه گزارش داد : با مدیریت مشارکتی و همراهی اموزش عالی درآمدزایی 140 میلیارد تومان افزایش یافته است و در کل 320 میلیارد تومان درآمد اختصاصی تولید شده است و در حوزه افزایش خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان نسبت به سال گذشته رشد 110 درصدی ایجاد شده به طوری که در وام ویژه دانشجویان دکتری 400 درصد و در وام شهریه 200 درصد رشد داشته ایم.

در بخش وام های تحصیلی، ازدواج و عتبات به همه درخواست ها پاسخ داده شده است.همین طور در بخش بهره گیری از ظرفیت‌های نهادهای عمومی ، مردمی و خیران کارهای مثبتی در این زمینه انجام شده است از جمله می توان به تسهیلات ارائه شده از سوی بنیاد مستضعفان، بنیاد 15 خرداد و صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

پس با ایجاد مدیریت واحد خدمات رفاهی دانشجویی و ارتقا خدمات در این بخش، می‌توانیم به  تمرکز هر چه بیشتر روسای دانشگاه ها بر مسائل علمی و تحقیقی کمک کنیم.

این کار باعث سازماندهی شایسته ارائه خدمات در دانشگاه‌ها شده است و درآمدزایی و بهره‌گیری از ظرفیت سایر نهادهای عمومی و مردمی را اسان می نماید.

همت در به کاهش وابستگی به بودجه دولتی و حرکت به سمت خودکفایی و  ارتقا خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان از مهمترین ماموریت های در صندوق  می باشد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x