کد خبر: 9866

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

فراهم کردن شرایط تحصیل با تراز استاندارد در دانشگاه ازاد

منابع آزمون دکتری

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌های دانشگاه آزاد مجتبی علوی فاضل در جمع اعضای مرکزی ستاد اجرایی برگزاری مصاحبه های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد خوزستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب است و همه موظفیم برای اعتلا، توسعه و رشد این شجره طیبه از تمام ظرفیت‌های خود بهره گیریم.

 مجتبی علوی فاضل با قدردانی از دکتر ولایتی برای دفاع تمام قد از کیان دانشگاه در خصوص رشته محل های کارشناسی ارشد افزود: این دفاع باعث دلگرمی اعضای هیات علمی، کارکنان و سبب بازگشت اعتماد و آرامش دانشجویان و خانواده ها به این مجموعه معتبر علمی و آموزشی شده است.

فاضل تاکید کرد: معتقدیم تیم های مصاحبه دانشگاه آزاد که از میان بهترین اساتید دانشگاه انتخاب شده اند، زمینه حضور نخبگان را در این دانشگاه فراهم خواهد آورد.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

وی از اهداف راهبردی دانشگاه آزاد تکریم داوطلبان و فراهم سازی شرایط برای ادامه تحصیل با کیفیت بالا را اعلام کرد و گفت: ما مکلفیم شرایط تحصیل با معیار و تراز استاندارد را برای تمامی علاقه مندان تحصیلات تکمیلی براساس آموزه های اسلام و انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و نقشه جامع علمی کشور در این دانشگاه فراهم آوریم.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x