کد خبر: 4326

تاریخ بروزرسانی : 1398/12/21

قانون جذب در آزمون دکتری

منابع آزمون دکتری

قانون جذب در آزمون دکتری

قانون جذب قوی ترین قانون کائنات به شمار می رود . درست همانند با قانون جاذبه ، همواره موثر و در تکاپو است . در  همین لحظه هم در زندگی ات نقش خودش را دارد می گذارد . به بیان ساده تر ، قانون جذب می گوید که تو بر هر چه تمرکز داشته باشی ، همان را به سمت زندگی خود جذب می کنی . انرژی و توجه خودت را معطوف هر چیزی بکنی ، همان چیز به سوی خود تو بر می گردد . در نتیجه اگر بر جنبه های خوب و مثبت زندگی خود تمرکز کنی ، موارد خوب و مثبت بیشتری را در زندگی ات جذب می کنی و اگر بر نداشتن و منفی گرایی تمرکز داشته باشی ، در این صورت همین ها را در زندگی ات جذب می کنی .

تو زاییده ی افکار روزانه ی خودت هستی . دکتر رابر شوتر .

تو همواره در وضعیت خلق کردن قرار می گیری ، و این روند همیشگی زندگی تو است . تو در هر موقعیتی از روز ، واقعیت خودت را به وجود می آوری . تو با تک تک افکارت ، آینده خود را رقم می زنی ، خواه آگاهانه یا نا آگاهانه باشد . نمی توانی از دست آن فرار کنی و تصمیم بر خلق کردن نداشته باشی ، به این علت که خلقت به هیچ وجه متوقف نمی شود . قانون جذب به هیچ وجه از تو رهایی نمی جوید .

در نتیجه ، صرفا فهم عملکرد این قانون ، کلید موفقیت تو به شمار می رود . اگر خواهان تحول زندگی خود هستی و می خواهی خودت را برای خلق آینده ای مطلوب قدرتمند کنی ، پس بایستی از نقشی که در قانون جذب ایفا می کنی ، با خبر باشی و آن را درک کنی .

این که اجازه دهی زندگی هر بلایی سر تو بیاورد ، نشانه ی بی مسئولیتی است . خلق روز های عمرت ، حقی است که از سوی خود به تو اعطا شده است . رامنا

 نحوه عملکرد قانون جذب

عملکرد قانون جذب به این شکل است : چیز های مشابه هم دیگر را جذب می کنند . اگر احساس ذوق و شوق ، سر حالی ، شور و شر ، شادی و لذت ، قدردانی و وفور نعمت در سر  داری ، این افکار به معنای ساطع کردن انرژی های مثبت است . از سویی ، اگر احساس ملامت ، ناراحتی ، تشویش ، عصبانیت ، دلخوری و غم و غصه در سر داری ، انرژی های منفی از سوی تو به سمت کائنات می روند . کائنات توسط قانون جذب ، مشتاقانه در برابر هر دو نوع ارتعاش از خود عکس العمل نشان می دهد . کائنات مشخص نمی کند که کدام یک به نفع تو است و صرفا در برابر انرژی که تو به وجود می آوری ، از خود واکنش نشان می دهد و حد زیادی از همان انرژی به سمت خودت بر می گردد . تو هر آن چه را در طبق اخلاص بگذاری ، همان را دریافت خواهی کرد . در هر آن دارای هر اندیشه و احساسی که باشی ، به معنای این است که خواهان میزان زیادی از همان احساس هستی(پیش‌خوانی موفق در آزمون دکتری).

از این نظر که ارتعاشات انرژی تو ، باعث جذب انرژی هم فرکانس به سوی خودت می شود ، بایستی اطمینان داشته باشی که به صورت پیوسته انرژی ، افکار و احساساتی را ساطع می کنی با هر آن چه خواهان بودن ، انجام دادن یا تجربه ی آن هستی . هماهنگ باشد . فرکانس های انرژی تو بایستی با هر آن چه خواهان آن هستی در حیاتت جذب شود ، هم طنین باشد . اگر خواسته های تو جذب عشق و لذت است ، پس فرکانس های ارتعاشی عشق و لذت همان هایی است که در دل خواهان خلق آن هستی .

تفسیر علمی قانون جذب

این طور به این قضیه بنگر – این مورد بسیار مشابه با انتقال و دریافت امواج رادیویی است . فرکانس تو باید با فرکانس هر آن چه در دل خواهان دریافت آن هستی ، یک جور باشد . تو نمی توانی طول موج ۹۸/۸ را بر روی شبکه ی رادیویی اف ام گوش کنی . امکان رخ دادن این قضیه وجود ندارد . انرژی تو بایستی با فرکانس انرژی فرستنده جور و همخوانی داشته باشد . در نتیجه ، به منظور این که انرژی مثبت به سمت خودت جذب کنی ، بایستی ارتعاش تو با فرکانس هماهنگ باشد . یک نمونه خوب دیگر دیاپازون است . زمانی که به دیاپازون ضربه وارد می کنی ، آن را به منظور فرستادن آوا یا فرکانس ویژه ای فعال می کنی . حالا ، در اتاقی انباشته از دیاپازون ، تنها دیاپازون هایی که با فرکانس یکسان هماهنگ هستند ارتعاش را آغاز می کنند . آن ها به صورت خودکار با فرکانسی نظیر خودشان ارتباط بر قرار می کنند و از خود واکنش نشان می دهند . بنابراین نتیجه ای که می شود گرفت این است که تو بایستی خودت را با فرکانس هر آن چه دلت خواهان جذب آن است ، هماهنگ کنی تا شاهد صورت گرفتن طنین افکنی آن باشی . به منظور خلق آینده ای مثبت ، بایستی انرژی ، افکار و احساسات خود را در بٌردی مثبت حفظ کنی .

تو قادر به این هستی که مدیریت افکار و احساساتت را فرا بگیری و در عوض واکنش نشان دادن در مقابل اوضاع زندگی خود ، ارتعاش مشابه اوضاع آرمانی ات را به وجود آوری . خیلی از ما افراد صرفا به شکل خودکار و بدون آگاهی در مقابل اوضاع و اتفاقات اطراف از خود واکنش بروز می دهیم . شاید تو در حال تجربه ی روز سختی باشی ، لاستیک اتومبیلت پنچر شده یا شاید هم فردی به صورت غیر منصفانه با تو برخورد کرده است . به بیانی ، تو با افکار و احساسات خودت ، در مقابل این موقعیت ها واکنش منفی نشان می دهی . تو خشمگین ، سر خورده و ناراحت می شوی . در این مورد ، به جای واکنش آگاهانه ، نا آگاهانه در برابر موقعیت مذکور واکنش نشان می دهی و با افکار و احساسات منفی گرایانه ای که در ذهن می پروانی ، مقدار بیشتری از تجارب منفی را به کائنات سفارش می دهی . به منظور ایجاد نتایج مثبت بیشتر ، بایستی واکنش آگاهانه را به شکلی متفاوت و مثبت تر یاد بگیری .

خبر خوش این است که به دنبال فهم قانون جذب و نحوه ی عملکرد آن ، تو قادر به این خواهی بود که به صورت آگاهانه و عمدی زندگی بهتری را آغاز و به وجود آوری . می توانی  واکنشی گوناگون در مقابل وضعیت های رخ داده در طول روز ، مورد گزینش قرار دهی . می توانی به شیوه یا متفاوت فکر کنی و تصمیم بگیری . می توانی اندیشیدن در مورد آن چه در زندگی ات بیشتر از همه خواهان آن هستی ، و تمرکز بر آن را مورد گزینش قرار دهی . می توانی تجربه ی بیشتری از هر آن چه باعث بهتر شدن حال و هوای تو می شود ، انتخاب کنی . تو به وسیله ی مدیریت اندیشه ها و احساسات قادر به این هستی که به شکل آگاهانه در به وجود آوردن آینده ای که می خواهی ، تصمیم گیری کنی .

با استفاده از قانون جذب منتظر رخ دادن معجزه باش

قانون جذب قابلیت های بی پایان ، وفور بی حد و حصر و لذت بی انتها را ممکن می سازد . این قانون هیچ نوع سختی و زحمتی را درک نمی کند و به هر شکل قادر به متحول کردن زندگی تو است .

برای درک عملکرد حقیقی قانون جذب در زندگی ات ، بایستی چند مورد را مد نظر قرار دهید .

اجازه دهید از ابتدا شروع کنیم .

کائنات متحول می شود

تو چه چیزی هستی

تو انرژی هستی .

جنس ساخت تو از همان چیز هایی است که که خورشید و ماه و ستارگان ساخته شده اند . تو بسته ای پر جنب و جوش و گویا از انرژی و نیرویی هوشمند به شکلی انسانی هستی . تو از سلول هایی ساخته شده ای که آن ها از اتم و اتم ها هم از ذرات دون اتمی ساخته شده اند . ذرات دون اتمی چه هستند ؟

انرژی !

هر چیزی پیرامون شما است انرژی است .

همه چیز را انرژی شکل می دهد .

انرژی نه به وجود می آید و نه از بین می رود .

انرژی علت و معلول خودش است .

انرژی به شکل یکنواخت در هر جایی و هر زمانی به چشم می خورد .

انرژی پیوسته در حال حرکت است و هرگز متوقف نمی شود .

انرژی تا پایان عمر حیات انسان حرکت می کند و از حالتی به حالت دیگر تبدیل می شود .

مطلب پیشنهادی :  زمان برگزاری آزمون‌ زبان دکتری دانشگاه پیام نور (PNUET) ۱۴۰۳

انرژی دنبال کننده ی افکار و اندیشه های انسانی است .

تو در ارتباط با دیگران هستی .

تو با هر چیزی و با هر فردی در ارتباط هستی . تو قسمتی کاملا بی همتا از بخشی به مراتب بزرگ تر و قطعه ای جدا نشدنی از کائنات محسوب می شوی . تو گلوله ای از انرژی در حوزه ای از انرژی به مراتب بزرگ تر هستی . تو قسمتی از یک انرژی به مراتب بزرگتر و بخشی از قدرت لاینتاهی هستی . به واسطه ی درخواست تو ، حکمت و خرد کل کائنات از آن تو خواهد بود .

تو طبق قانون جذب کائنات مغناطیس هستی .

تو مغناطیسی هستی که جان دارد . تو به حقیقت موضوعات ، افراد ، اندیشه ها و شرایطی را که در فرکانس انرژی ، انرژی مشابه با فرکانس انرژی خودت مرتعش و طنین افکین می شود ، جذب می کنی . حوزه ی انرژی تو بر پایه ی اندیشه ها و احساساتت به شکل پیوسته در حال تغییر است و عملکرد کائنات نظیر آیینه ای است که بازتاب انرژی منعکس از سمت تو را به طرف خودت بازتاب می کند . به هر میزانی افکار و احساسات تو قوی تر باشند ، کشش مغناطیسی شدت بیشتری پیدا می کند . در هر صورت این روندی نیست که به تلاش و تقلا نیاز داشته باشد . مغناطیس در جذب شیء هیچ تلاشی از خود نشان نمی دهد – به سهولت این عمل را صورت می دهد ؛ تو هم همین طور ! تو به صورت پیوسته در روند جذب چیزی در زندگی ات قرار گرفته ای .

آیا پی برده ای که زندگی کنونی ات حاصل اندیشه ها ، عقاید و احساسات خودت تا به این هنگام بوده است ؟ همین حالا هم می توانی آگاهانه و به صورت عمد ، هر آن چه را در طول عمرت آرزوی آن را داشته ای ، به خود جذب کنی . توسط قانون جذب می توانی افراد ، منابع ، پول ، باور ها ، راه حل ها ، شرایط و در حقیقت هر آن چه برای خلق رویای آینده ات لازم  داری ، به سمت خودت جذب کنی(زبان انگلیسی تضمین موفقیت شما در مقطع دکتری) .

تو نیرومند هستی .

تو بیش از حد تصور خودت نیرومند هستی . تو در در زندگی ات دائم در حین خلق کردن هستی . به محض این که این مورد را کاملا بپذیری ، و در قبال آن احساس مسئولیت داشته باشی ، هر عملی که در ذهن داشته باشی ، قادر به انجام آن خواهی بود . تو زندگی خودت را نویسندگی می کنی و قادر به این هستی هر راهی که میل داری ، انتخاب کنی .

تو این قدرت را داری که زندگی ات را متحول کنی .

تو این قدرت را داری که آینده ی مطلوب خودت را به وجود آوری .

پتانسیل انرژی تو بی حد و اندازه است .

تو وجود داری .

انرژی افکار مثبت و قدرت مثبت اندیشی

افکار تو صرفا توده ای از ابر های کوچکی که در لابلای ذهنت در جنبش هستند ، نیستند . افکار تو موضوعات هستند . افکار جریانات الکترو بیوشیمیایی هستند . آن ها امواج انرژی هستند که تا جایی که ما می دانیم ، در زمان و امکان نفوذ می کنند .

افکار تو نیرومند هستند .

آن ها حقیقی ، سنجیده و انرژی هستند .

هر کدام از افکاری که داری ، بیان کننده ی آرزوهای تو به کائنات هستند . هر فکری که در سر می پروانی ، تغییری فیزیولوژیکی در بدنت به وجود می آورد . تو حاصل تمام افکاری که به ذهن می آوری ، احساساتی که حس می کنی و اعمالی که انجام می دهی ، محسوب می شوی . و … افکاری که امروز در سر داری ، احساساتی که امروز حس می کنی ، اقداماتی که امروز انجام می دهی ، تجارب فردای تو را معین می کنند . در نتیجه واجب است که فکر کردن و رفتار کردن تو به صورت مثبت با چیزی که نهایتا می خواهی باشی ، انجام دهی و در زندگی تجربه کنی ، هم تراز باشد .

افکار روی جسم تاثیر می گذارند !

ما از پلی گراف یا آزمایش دروغ سنج توانسته ایم متوجه شویم که جسم تو در مقابل اندیشه هایت واکنش نشان می دهد . اندیشه ها سبب تغییر و تحول دمای بدن ، ضربان قلب ، فشار خون ، تندی تنفس ، گرفتگی عضله و عرق کردن دست ها می شوند . به عنوان مثال اگر دروغ سنج به تو وصل شود و از تو بپرسند ” تو پول را برداشتی ؟ ” ، اگر پول را برداشته باشی و در این مورد دروغ گفته باشی ، دست هایت عرق می کند یا سرد تر می شود ، سرعت ضربان قلبت بالاتر می رود ، فشار خونت بیشتر می رود ، نفس هایت به شماره افتاده و عضله هایت منقبض می شود . این نوع واکنش های فیزیولوژیکی نه تنها در زمان دروغ گفتن ، بلکه در برابر تک تک افکارت هم بروز می کند . یکایک یاخته های بدن تو تحت تاثیر تک تک اندیشه هایت واقع می شود .

در نتیجه به صورت حتم اهمیت حتی الامکان مثبت فکر کردن را متوجه شده ای .

افکار منفی نظیر سم هستند و به شکلی منفی روی بدن تو اثر می گذارند . آن ها باعث ایجاد ضعف در تو می شوند ، سبب ایجاد عرق در بدن تو می شوند ، در عضلات گرفتگی به وجود می آورند و حتی محیطی اسیدی در درون بدنت به وجود خواهد آمد . اندیشه ها ، احتمال ابتلا به سرطان و سایر بیماری ها را بالا می برند . سلول های سرطانی در محیط اسیدی رشد و نمو می کنند . هم چنین انرژی منفی ارتعاشی را به سمت خارج می فرستند که همین قضیه سبب جذب موارد بیشتر از همان ارتعاش مشابه می شود .

از سوی دیگر ، افکار مثبت به شکلی مثبت روی بدن اثرگذار هستند و سبب می شوند که بیشتر احساس راحتی ، هوشیاری و تمرکز کنی . آن ها سبب ترشح اندروفین در مغز می شوند ، شدت درد را کم می کنند و حس شادی را افزایش می دهند . علاوه بر این ، افکار مثبت انرژی مثبت ارتعاشی را به خارج می فرستند ، که انرژی مثبت بیشتری را جذب می کند .

از لحاظ علمی ثابت شده است که فکر مثبت به مراتب از فکر منفی قدرتمند تر است و این یک مزیت قانون جذب در رابطه با افکار مثبت است .

داستان واقعی در رابطه با قانون جذب ، قدرت افکار مثبت

داستان اول : یک اشتباه

دو بیمار به پزشکی مراجعه کرده بودند . قرار شد که پزشک ، تشخیص خود را در دو برنامه مجزا برای آن ها بفرستد . پزشک به یکی از آن ها نوشت که حالش کاملا خوب است و هیچ بیماری به خصوصی ندارد . به دیگری نوشت که وضع قلب او به هیچ وجه خوب نیست و به منظور بالا بردن طول عمر خود باید فورا به محیط کوهستان برود . اگر چه این امر نیز کمک شایانی به او نخواهد کرد .

نامه ها به نشانی دو فرد ارسال شد . مرد سالم جوان این نامه را دریافت کرد که امیدی به سلامت او نیست ، او بدون معطلی از کارش دست کشید و به کوهستان رفت و پس از گذشت مدتی از دنیا رفت .

مرد بیمار ، نامه ی دیگر را دریافت کرد که حالش خوب است و هیچ بیماری به خصوصی ندارد و بعد از گذشت مدت زمانی سلامتی کامل خود را به دست آورد .

” کاترین پاندر ”

  داستان دوم : اکسیژن

مردی ، شبی را در خانه ای روستایی می گذارند و پنجره های اتاق باز نمی شد . نیمه شب احساس خفقان کرد و در نبود نور در محیط شب به سمت پنجره رفت .

قادر به باز کردن آن نبود . با مشت به شیشه ی پنجره کوبید و حمله ی هوای تازه را احساس و سراسر شب را راحت خوابید . صبح روز بعد ، متوجه شد که شیشه ی کتابخانه ای را شکسته و در تمام طول شب ، پنجره بسته بوده است . او فقط با اندیشیدن به ” اکسیژن ” اکسیژن مورد نیاز را به سمت بدن خود جلب کرده بود .

” اسکاول شین ”

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x