کد خبر: 9699

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/23

مجلات معتبر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

منابع آزمون دکتری

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان با افزایش فعالیت های علمی درسال 1392 به جرگه دانشگاههای تیپ یک کشور وارد شد. در حال حاضر این دانشگاه، شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را تحت پوشش خود دارد و ارائه خدمات سلامت، توسط 7 معاونت دانشگاه انجام می گیرد.

پردیس آموزشی دانشگاه کاشان با 5 دانشکده دایر شامل پزشکی، پرستاری مامایی، بهداشت، پیراپزشکی و دندانپزشکی، پردیس خودگردان و 10 مرکز تحقیقات فعال با عناوین مرکز تحقیقات تروما، علوم تشریح، فیزیولوژی و مراکز تحقیقات بیوشیمی و تغذیه در بیماری­های متابولیک، پرستاری تروما،تولیدسلول­های جنسی، عوامل اجتماعی موثر برسلامت، فناوری اطلاعات سلامت، بیماری های اتوایمیون و بیماری های عفونی در حال فالیت می باشد.

داشتن دانشجویان برتر در المپیاد های علمی، فرهنگی، ورزشی و آزمونهای بورد تخصصی، جامع علوم پایه، پیش کارورزی از افتخارات این دانشگاه است

از جمله دستاوردهای مهم پژوهشی این دانشگاه  ارائه بیش از 5500  مقاله و خلاصه مقاله، انتشار2 مجله فارسی زبان علمی پژوهشی فیض با قدمت 20 ساله و مجله علمی پژوهشی کنکاش و 4 مجله انگلیسی زبان به نام­هایArchives of Trauma Research  و Nursing & Midwifery studies که دارای نمایه بین المللی PUBMED هستند وInternational Archives of health Sciences  و Archives of Bio Medicine،اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی :  دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

این دانشگاه درنظر دارد در سال  1404، در کنار گسترش تحقیقات بنیادی و تاسیس مراکز دانش بنیان  و تبدیل ایده به پدیده دست یافته و به عنوان یکی از دانشگاه های نسل سوم کشور در پیشرفت و توسعه ایران به بهترین شکل ممکن نقش ایفا کند.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x