کد خبر: 16967

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/31

مجموعه ای رایگان از سوالات مصاحبه استخدامی ( بخش وقایع مذهبی )

منابع آزمون دکتری

سوالات مصاحبه استخدامی

مصاحبه روندی است که مابین دو طرف مصاحبه کننده و مصاحبه شونده برقرار می شود و در این جلسه سوالاتی برای اشنایی بیشتر با فرد و اشنایی فرد با سیستم سازمانی و وظایف و مسئولیت ها صورت می پذیرد.سوالات مختلفی در مصاحبه پرسیده می شود(برای دانش بیشتر در زمینه مصاحبه نکاتی که برای روز مصاحبه باید بدانیم کلیک کنیم)

در ادامه سوالات رایگان مصاحبه استخدامی در بخش وقایع مذهبی مورد توجه قرار میگیرد.(برای کسب اطلاعات بیشتر در مجموعه سوالات رایگان مصاحبه استخدامی (بخش مناسبت های تاریخی) کلیک کنید)

حدیث ثقلین

در مورد امانت گرانبهای پیامبر گرامی اسلام می باشد و شامل کتاب خدا قرآن و عترت و اهل بیت پیامبر. تا زمانی که این دو همراه شما باشد گمراه نخواهید شد.

رویداد مباهله

در زمینه هیأت نجرانی در ایه 61 سوره ال عمران نازل شده است .در مورد روز مباهله و اتفاقاتی که در این روز رخ داده است صحبت میکند.

غدیر خم

غدیر خم بخشی است ما بین مکه و مدینه که پیامبر در حجه الوداع حضرت علی (ع) را ولی بعد از خود معرفی نمودند. روز 18 ذی الحجه روز غدیر خم یا عید غدیر خم نامیده شده است.

اصحاب کساء

اصحاب کساء شامل پیامبر ، حضرت علی،حضرت فاطمه،امام حسن و امام حسین می باشد  

آیه تطهیر

ایه 33 سوره احزاب است که در مورد اصحاب کساء می باشد اصحاب کساء 5 تن شامل  پیامبر ، حضرت علی،حضرت فاطمه،امام حسن و امام حسین می باشد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x