کد خبر: 18085

تاریخ بروزرسانی : 1398/06/27

مراحل ارزیابی تخصصی تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

منابع آزمون دکتری

به گزارش معاون پژوهشی PhdPhd، در این محتوا به مراحل ارزیابی تخصصی تکمیل ظرفیت آزمون دکتری میپردازیم : زمانی که کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبانی که مبادرت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۹۶ کرده اند بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org منتشر شد ، شرایط تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیز اعلام شد.

تمامی داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند می توانند با توجه به نکات اعلام شده در این اطلاعیه و براساس برنامه زمانی دانشگاه مربوط، با همراه داشتن مدارک لازم در مراحل ارزیابی تخصصی و مطابق با اطلاعیه هر یک از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مندرج در سایت دانشگاه) شرکت نمایند.

برای دیدن آخرین اطلاعیه های تکمیل ظرفیت دکتری به صفحه اینستاگرام پایگاه خبری آزمون دکتری مراجعه کنید.

بر اساس برنامه زمانی که دانشگاه های مختلف اعلام کرده اند این مرحله در رشته های مختلف از ۲۲ آبان آغاز می شود و تا ۲۷ آذر ماه ۹۶ ادامه داشت.

منحصراً داوطلبانی می‌توانستند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام ارزیابی تخصصی (آزمون کتبی، مصاحبه و … ) اقدام کنند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

کلیه داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند و متقاضی شرکت در مصاحبه بودند، باید به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط که در سایت سازمان سنجش قرار داشت، حداکثر تا تاریخ ۲۵ آبان ۹۶ مبلغ ۳۳۰ هزار ریال به صورت اینترنتی پرداخت میکردند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی ﺑﺪون آزﻣﻮن داﻧﺸﮕﺎه علامه طباطبائی ﺳﺎل تحصیلی۱۴۰۴_۱۴۰۳

توجه:

داوطلبان باید فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت میکردند و داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام نکردند از گزینش نهایی حذف خواهند شدند.(برای اطلاع از زمان تکمیل فرم صلاحیت عمومی کلیک کنید)

داوطلبانی که قبلاً در آزمون دکتری سال گذشته فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی را تکمیل کرده اند در این مرحله نیازی به تکمیل و ارسال مجدد آن ندارند.

گزینش نهایی داوطلبان در هر کدرشته‌ محل براساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در هر کدرشته محل و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت میگرفت.

داوطلبانی‌ که‌ قبلاً در ردیف پذیرفتگان نهایی آزمون دکتری «Ph.D» سال گذشته (در هریک از دوره ها) قرار گرفته و به عنوان قبولی اعلام شده‌اند، چنانچه در ردیف پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت (در هریک از دوره ها اعم از روزانه و یا …) نیز قرار میگرفتند، قبولی قبلی آنان «کان‌لم‌یکن» تلقی شده و مطابق ضوابط، باید در کدرشته قبولی جدید ثبت‌نام میکرده ، ادامه تحصیل می دادند و هیچگونه تقاضایی بعد از اعلام نتایج، پذیرفته نمی شد.

(برای دریافت اطلاع از مدارک لازم داوطلبان دارای حدنصاب باید همراه خود داشته باشند کلیک کنید)

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
3 مهر ، 1398

انشا. ک تکمیل ظرفیت برگزار بشه

مهتاب
میهمان
مهتاب
30 شهریور ، 1398

سلام ببخشید مگه اعلام نشد تکمیل ظرفیت حذف شده؟بعد من دانشگاه آزاد میخواستم شرکت کنم فرم صلاحیت لازمه؟

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x