کد خبر: 12644

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

عملکرد چهار ساله وزارت درمان،بهداشت و آموزش پزشکی

منابع آزمون دکتری

 

به نقل از وزارت بهداشت، معاونت فرهنگی، دانشجویی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی عملکرد چهار ساله این معاونت را اعلام کرد.

برگزاری جشنواره های دانشجویی فرهنگی، ارتقای کیفیت و کمیت فعالیت های انجمن ها و تشکل های دانشجویی، افزایش و تجهیز خوابگاههای دانشجویی، برگزاری المپیاد های ورزشی و برگزاری اردوهای جهادی و برگزاری دوره های آموزشی مهارتهای زندگی برای دانشجویان از جمله اقدامات معاونت امور فرهنگی ،دانشجویی وزارت بهداشت در دولت یازدهم بوده است.

جشنواره «قرآن و عترت» با هدف توسعه، تعمیق و ترویج فرهنگ قرآنی برای ۶۰ هزار نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور از سال ۱۳۹۲ تاکنون برگزار شده است.

فعالیت ۲۴۴ انجمن علمی دانشجویی، ۴۸۱ کانون فرهنگی و ۱۱۷ تشکل دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور بخشی از مهمترین عملکرد معاونت دانشجویی است و با هدف مشارکت دانشجویان در نظام تصمیم سازی، برنامه ریزی و اجرای امور صنفی، رفاهی «شوراهای صنفی دانشجویی» با فعالیت بیش از ۲ هزار نفر دانشجو تشکیل شده است.

خانه نشریات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور ۵۹۲ نشریه تاسیس شد.

جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در طی دولت یازدهم با مشارکت ۲۵ هزار نفر از دانشجویان علوم پزشکی کشور در پنج بخش ادبی، هنری با فناوری اطلاعات، کتابخوانی و پژوهشی و ۴۳ رشته فرهنگی و هنری با ارائه حدود  ۸۴ هزار اثر فرهنگی برگزار شد.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دانشجو استعداد درخشان دکتری دانشگاه ارومیه در سال 1404-1403

 

بیش از ۱۵۰ «اردوی جهادی» و بیش از ۱۸۰ کاروان «اردوهای راهیان نور» در دانشگاه های علوم پزشکی تشکیل شد و بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهرها به ارائه  خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی پرداختند.

از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۴۱ خوابگاه دانشجویی ملکی، وقفی و مشارکتی با مشارکت دانشگاههای علوم پزشکی کشور احداث، افتتاح و بهره برداری شده است و تعداد این خوابگاه های دانشجویی در دولت یازدهم از ۴۰۵ خوابگاه به ۴۴۶ خوابگاه افزایش یافت.

به بیش از ۷۰ هزار نفر از دانشجویان علوم پزشکی کشور خدمات مشاوره ای ارائه شده است.

 

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x