کد خبر: 10132

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/28

معرفی دانشگاه نیو ساوث ولز کشور استرالیا

منابع آزمون دکتری

معرفی دانشگاه نیو ساوث ولز کشور استرالیا

معرفی دانشگاه نیو ساوث ولز کشور استرالیا

دانشگاه نیو ساوث یک دانشگاهی تحقیقاتی  در استرالیا، واقع در حومه کنزینگتون در شهر سیدنی است که در سال ۱۹۴۹ تأسیس گردیده است. این مرکز علمی که از اعضایدانشگاه های گروه هشت  به شمار می آید، دارای ۸ دانشکده بوده و به ارائه رشته های تحصیلی گوناگون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می پردازد. در میان رشته های تحصیلی این دانشگاه، رشته های مهندسی و فناوری، بازرگانی و اقتصاد، و نیز رشته حقوق از اعتبار بالاتری برخوردار هستند.

معرفی دانشگاه نیو ساوث ولز کشور استرالیا

دانشگاه نیو ساوث ولز بیشترین میلیونرها را به استرالیا معرفی نموده و بیشتر سمت های مدیرت اجرایی در شرکت های استرالیایی در اختیار دانش آموختگان این مرکز علمی می باشد. برخی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه نیو سوث ولز مانند مرکز ملی تحقیقاتی همه گیر شناسی ایدز، مرکز تحقیقات سرطانی (بزرگترین مرکز سرطان شناسی در نیمکره جنوبی) و نیز مرکز تحقیقات مغز و اعصاب، مراکز تحقیقاتی ملی به شمار می آیند.

معرفی دانشگاه MMU مالزی

کمک هزینه های بین المللی دانشگاه نیو ساوث ولز کشور استرالیا

بورسیه های تحقیقاتی دانشگاه نیو ساوث ولز (UNSW): این بورسیه ها برای مقاطع دکترا به مدت 3 سال  و برای مقطع ارشد به مدت 2 سال ارائه می شود.

🔴 بورسیه های کارشناسی ارشد پژوهش محور برای دانشجویان بین المللی (IPRS): هزینه ی شهریه و یک هزینه ی زندگی به مقدار 25,849 دلار

🔴 جوایز کارشناسی ارشد دانشگاه برای دانشجویان بین المللی (UIPA)

🔴 بورسیه ی تحصیلی هزینه ی شهریه (TFS) : برای دانشجویان ارشد و دکترای رشته های منتخب حوزه های تحقیقاتی دانشگاه  یک کمک هزینه که شامل هزینه ی شهریه و یک هزینه ی زندگی حداقل به مقدار 25,849 دلار است، تخصیص داده می شود.

معرفی دانشگاه نیو ساوث ولز کشور استرالیا

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x