کد خبر: 9980

تاریخ بروزرسانی : 1402/01/25

معرفی مجلات معتبر دانشگاه ازاد ساوه

منابع آزمون دکتری

مجلات معتبر دانشگاه ازاد

معرفی مجلات معتبر دانشگاه ازاد ساوه

دانشگاه ازاد ساوه در سال 65 تاسیس گردید. و از مهر سال 67 در رشته های علوم تربیتی ( مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ) و کاردانی امور زراعی فعالیت خود را آغاز نمود.

وسعت سایت مرکزی دانشگاه حدود 11 هکتار و شهرک دانشگاهی حدود 200 هکتار می باشد که با وجود 128000متر مربع فضای آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی ، رفاهی ، خدماتی و پژوهشی ،  پذیرای حدود 11000 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی و کاردانی است که 25% آنها شامل دانشجویان بومی است . رتبه واحد بسیار بزرگ الف و تعداد رشته های موجود آن 81 رشته تحصیلی در شاخه های فنی و مهندسی ، علوم پایه ، کشاورزی و علوم انسانی است

دانشگاه آزاد اسلامی ساوه دارای سه دانشکده مصوب ( علوم انسانی – کشاورزی – فنی و مهندسی) می باشد.این دانشگاه در جهت افزایش سطح علمی و پژوهشی این دانشگاه مجلات داخلی خود را معرفی نمود تا متقاضیان کار های پژوهشی بتوانند انها را د مجلات با شرایط علمی خوب به چاپ رسانند.

نشریات این دانشگاه عبارتند از :

🔍 فصلنامه پژوهش های اعتقادی – کلامی

🔍 نشریه فیزیولوژی گیاهان 

🔍 نشریه شیمی الی

🔍 نشریه نانوشیمی کشاورزی

فصلنامه پژوهش های اعتقادی – کلامی

هدف این فصلنامه توسعه و پیشرفت از مسیر تحقیق و پژوهش و نو آوری های علمی می باشد.معیار پیشرفت کشور اثار علمی و مجلات علمی پژوهشی در حوزه علوم اسلامی می باشد.به همین دلیل تاکید بیشتر بر کیفی سازی و گسترش چنین مجلاتی می باشد که سایت تخصصی ISC براین معیار و نظریه استوار است.

مطلب پیشنهادی :  آغاز انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

اهداف دیگر این مجله برطرف کردن مشکلات دانشجویان تحصیلات تکمیلی و هم و غم آنان در نشر آثار علمی،همچنین قدر شناسی از فعالیت های پژوهشی و برقراری ارتباط علمی بین محققان کشور از نگاه های خاص دست اندر کاران این مجله علمی – پژوهشی است اصول اخلاقی نشریه شامل : تعهد اخلاقی نویسنده بر پیگیری افق های جدید اندیشه ها و باورهای دینی، نو آوری نویسنده، ذکر دقیق منابع و ماخذ و عدم انتساب مطالب دیگران به خود، رعایت دقیق اخلاق پژوهشی است.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x