کد خبر: 12610

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

نحوه برگزاری دوره های پژوهش محور دانشگاه آزاد تعیین شد

منابع آزمون دکتری

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اعلام کرد : نحوه برگزاری دوره‌های پژوهش‌محور در هفته جاری تعیین میشود. نحوه ارزیابی درس ها، برگزاری آزمون جامع و نوع دفاع از رساله دانشجویان دوره دکتری در این شیوه نامه جدید تعیین می گردد.

در این هفته شیوه نامه جدید دکتری به واحدها ابلاغ میگردد تا نحوه برگزاری دوره های پژوهش محور مشخص شود. در همایش معاونان دانشگاه آزاد کل کشور مصوبات جدید به آنها در جهت اجرای کامل شان ابلاغ می شود.

دکتری تخصصی پژوهش محور مدرک تحصیلی دکتری تخصصی پژوهشی اعطا میکند و هدف ان تربیت افرادی نواور خلاق و کارافرین در زمینه های مختلف علوم و فناوری برای رفع نیازهای کشور می باشد.

واحدهای دوره دکتری تخصصی پژوهش محور هر رشته 36 واحد که 28 تا 33 واحد مربوط به طرح پژوهشی و 3 تا 8 واحد مربوط به واحدهای درسی آموزشی است.

مطلب پیشنهادی :  حقوق دانشجویان فرهنگیان چقدر است؟

مدرک دکتری پژوهش محور مانند اموزش محور معتبر است و دانش آموختگان در این دوره از مزایای استخدامی از جمله عضویت در هیأت علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی با رعایت سایر مقررات بهره مند میگردند.

مدت زمان تحصیل دکتری تخصصی پژوهش محور حداقل 3 سال و حداکثر چهار و نیم نیمسال است. کلیه متقاضیانی که دارای حداقل معدل کارشناسی ارشد 18 در رشته های علوم انسانی و 17 در رشته های غیرعلوم انسانی هستند مجاز به ثبت نام و شرکت در مراحل بررسی و پذیرش دوره دکتری پژوهش محور می باشند.

www.phdphd.org

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
26 آذر ، 1398

با سلام،دکترای پژوهش محور شامل چه رشته وگرایش هایست

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x