کد خبر: 17231

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/23

نکات طلایی تکمیل ظرفیت دکتری

منابع آزمون دکتری

نکات طلایی تکمیل ظرفیت دکتری

نکات طلایی تکمیل ظرفیت دکتری

تکمیل ظرفیت دکتری یک فرصت دوباره برای داوطلبان آزمون دکتری است که میتوانند از این فرصت مجدد استفاده کرده و در دانشگاه مورد نظر خود قبول شوند.

در طی سالیان گذشته آزمون دکتری دچار تغییرات زیادی شده است ولی تقریبا به یک ثبات نسبی رسیده است از انجایی که آزمون دکتری دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری ادغام شده است اما در بحث تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری به صورت جداگانه عمل میکنند.(برای دریافت اطلاعات تکمیلی تکمیل ظرفیت کلیک کنید)

نکته

پس در بحث تکمیل ظرفیت باید دقت بیشتری نموده تا احتمال قبولی شما افزایش یابد.یکی از نکات مهم برای شرکت در این دوره در آزمون دکتری است تا مجوز شرکت در این مرحله را دریافت کنید.

نکته

نکته بعدی توجه به بحث مصاحبه دکتری است .(برای اطلاعات بیشتر در بحث مصاحبه ، نکاتی که برای روز مصاحبه باید بدانیم کلیک کنید) که باید داوطلبان آزمون دکتری در مصاحبه بتوانند رزومه قابل قبولی از کارهای اموزشی و پژوهشی خود ارائه کنند.پس با تلاش میتوانید از این فرصت به بهترین شکل استفاده نمایید.

نکته

موضوع مهم دیگر نحوه انتخاب رشته برای این مرحله است. انتخاب رشته در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است.پس با انتخاب های درست و معقول میتوانید شانس قبولی خود را افزایش دهید. پس باید به این نکته توجه کنید که در این بخش ظرفیت تعدادی از دانشگاه ها تکمیل نشده و بعضی کد رشته محل های جدید نیز اضافه شده است و این احتمال موفقیت شما را در این مرحله افزایش می دهد.

عدم برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری در سال 1401

نکته

باید از رتبه و تراز لازم برای موفقیت در تکمیل ظرفیت اگاه باشید این امر به شما کمک میکند تا بتوانید انتخاب های صحیح داشته باشید و در نتیجه احتمال قبولی شما افزایش یابد.

امسال تکمیل ظرفیت برگزار نمی شود

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x