کد خبر: 1711

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/09

گزارش هر 3 ماه یک بار دانشجویان دکتری از رساله خود

منابع آزمون دکتری

دانشجویان دکتری از رساله خود

گزارش هر 3 ماه یک بار دانشجویان دکتری از رساله خود

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، طبق اعلامیه پردیس دانشگاه خوارزمی: برای دریافت مجوز دفاع دانشجویان مقطع دکتری از رساله خود حتما باید هر سه ماه از فعالیت و پیشرفت رساله دکتری خود گزارشی ارایه کنند.

پربازدیدترین رساله دکتری در جهان + رساله دکتری یک ایرانی

دانشجویان دکتری تخصصی پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی که پروپوزال خود را تصویب کرده و در مرحله نگارش رساله دکتری قرار دارند لازم است که هر سه ماه یک بار گزارش پیشرفت مراحل رساله دکتری خود را تکمیل کرده و به تایید مراجع مربوطه برسانند.

پس از نگارش گزارش 3 ماهه، دریافت تاییدیه از استاد راهنما، مدیر گروه و معاون پژوهشی بر اساس فرم مربوطه انجام خواهد گرفت. دانشجویان حتما باید توجه داشته باشند که دریافت مجوز دفاع از رساله منوط به این است که گزارش‌های پیشرفت کار رساله در زمان‌های تعیین شده تکمیل و به تایید رسیده باشد(ضوابط اجرایی دفاع از رساله دکتری چیست ؟).

راهنمای عملی دفاع از رساله دکتری

در مرحله دفاع شما لازم است نسخه تائید شده توسط استاد راهنما و استاد مشاور را تحویل گروه آموزشی دهید؛ گروه آموزشی آن را تحویل استاد داور خواهد داد؛ استاد داور حداقل یک یا دو هفته برای مطالعه رساله شما وقت می‌گذارد. پس از تائید استاد داور، شما بایستی با هماهنگی اساتید داور، راهنما و مشاورتان زمانی برای دفاع تعیین کنید.

چگونگی نگارش پروپوزال

در روز دفاع یک یا دو ساعت قبل از شروع حتماً در محل جلسه حضور داشته باشید. لپ‌تاپ خودتان را همراه ببرید و فایل‌ها را به صورت آماده داشته باشید. اگر لازم است پرینت از فایل پاور پوینت داشته باشید که بتوانید از آن استفاده کنید. پرینت نسخه نهایی رساله را نیز همراه داشته باشید که در صورت درخواست اساتید در اختیار آن‌ها بگذارید.
جلسه دفاع رساله دکتری با صحبت‌های استاد راهنما شروع می‌شود. بعد از صحبت‌های مقدماتی، استاد راهنما از شما درخواست می‌کند که ارائه را شروع کنید. در ابتدای ارائه از استاد راهنما و مشاورتان به خاطر اینکه نقش مهمی در راهنمایی کار داشتند تشکر کنید. همچنین از استاد داور به خاطر اینکه داوری را قبول کرده و برای آن وقت گذاشتند تشکر کنید. سپس ارائه خود را شروع کنید.

مطلب پیشنهادی :  دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

سرنوشت نامعلوم پایان نامه‌ها در دانشگاه اصفهان

 

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x