کد خبر: 11624

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

هفته اول شهریور زمان اعلام نتایج دکتری 96 دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

سازمان سنجش اعلام کرد هفته اول شهریور ماه نتایج نهایی آزمون دکتری 96 دانشگاه آزاد توسط این سازمان اعلام خواهد شد.

به گفته سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد طبق وعده سازمان سنجش هفته اول شهریور زمان اعلام نتایج است و جایابی آزمون دکتری نیز رو به اتمام است.

همچنین ایشان اضافه کرد : در حوزه تحصیلات تکمیلی در سطح کارشناسی ارشد امسال نسبت به سال قبل تفاوتی در رشته محل وجود ندارد‌. علاوه بر این در مورد رشته‌هایی که امکان حذف آنها وجود داشت به جز تعداد اندکی سایر رشته‌ها با همان شرایط خود باقی‌ بوده و داوطلبان‌ با توجه به انتخاب رشته‌ای که داشته‌اند بر اساس ضوابط دانشگاه مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد : به کلیه دانشجویان‌ ضمانت می دهیم که مشکلی در مورد رشته های تحصیلات تکمیلی بروز نمی دهد و صحبت های وزارت علوم در مورد سال های اتی است و دانشجویان هیچ نگرانی‌ نسبت به وضعیت تحصیل خود نداشته‌ باشند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی ﺑﺪون آزﻣﻮن داﻧﺸﮕﺎه علامه طباطبائی ﺳﺎل تحصیلی۱۴۰۴_۱۴۰۳

در زمینه افزایش کیفیت فعالیت های دانشگاه ازاد اعلام شد که افزایش کیفیت از برنامه های دانشگاه آزاد بوده و با برنامه ها و راهکارهای مختلف این مساله را پیگیری مینماییم.

همچنین با اشاره به اعلام نتایج مقاطع کارشناسی‌ ارشد و دکترا‌ دانشگاه ازاد اعلام کرد مصاحبه آزمون دکتری‌ به اتمام رسیده و در حال پردازش‌ اطلاعات متقاضیان هستیم و در نهایت‌ نتایج هر دو دوره شهریور ماه اعلام خواهد شد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x