کد خبر: 10966

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

وجود دانشجویان دکتری باعث ایجاد تقاضای عضویت در هیات علمی

منابع آزمون دکتری

به گفته رئیس دانشگاه ازاد دانشجویان دکتری باعث ایجاد تقاضا در عضویت هیئت علمی دانشگاه ها می شوند. دانشگاه ازاد 30 سال قبل با اراده امام خمینی و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پا گرفته است و تا به امروز با زحمت مسئولان بارور شده است.

ایشان افزود : باید با کمک یکدیگر اصولی که مدنظر امام و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است را به دست بیاوریم.

یکی از اصول دانشگاه ازاد پرکردن خلاهای آموزشی و ارتقای سطح علمی جوانان است که امروز نصفی از مسئولیت آموزش عالی کشور به عهده این دانشگاه است . عملکرد دانشگاه ازاد تا به امروز مناسب بوده اما باید توجه داشت آنچه که ما را به تعالی می‌رساند، ایمان و علم است.

اگر علم و یا ایمان دچار نقص شوند به اهداف مورد نظر امام راحل درباره دانشگاه آزاد نخواهیم رسید هنوز با قله موفقیت فاصله داریم و برای رسیدن به این قله رفیع باید در علم و ایمان برنامه ریزی داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی ﺑﺪون آزﻣﻮن داﻧﺸﮕﺎه علامه طباطبائی ﺳﺎل تحصیلی۱۴۰۴_۱۴۰۳

یکی از مشکلات امروز بیکاری جوانان است مخصوصا فارغ التحصیلان دانشگاهی. امروز ۳۰ درصد جمعیت بیکار کشور فارغ التحصیلان دانشگاهی است که این امار نشان دهنده رقابت دانشگاه‌های کشور با یکدیگر در مدرک دادن به دانشجویان می باشد

تربیت دانشجو برای دوره دکتری تنها باعث ایجاد تقاضای عضویت در هیات علمی دانشگاه میشود. این‌ چرخه که آموزش دهیم برای آموزش، ممکن نیست که ما را به نتیجه‌ای برساند.

هدف دانشگاه‌ها در امر آموزش و پژوهش به نتیجه رسیده است اما باید به این بیندیشیم این آموزش و پژوهش در راستای کدام یک از نیازهای جامعه باید انجام شود

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x