کد خبر: 9701

تاریخ بروزرسانی : 1397/10/10

پارک علم و فناوری فارس

منابع آزمون دکتری

پارک علم و فناوری فارس در سال 81 با هدف ایجاد زیر ساخت های مناسب توسعه فناوری شکل گرفت. هدف این پارک کارآفرینی و اشتغال زایی تخصصی به خصوص برای فارغ التحصیلان دانشگاهها از طریق ایجاد شرکتهای کوچک و متوسط و حمایت ازآنها تا تجاری کردن نتایج فعالیتهایشان می باشد.

پارک علم و فناوری فارس با 3 مرکز رشد تخصصی، 8 مرکز رشد اقماری ، صندوق پژوهش وفناوری فارس و حمایت از نزدیک به 500 شرکت نوپا شرایط فعالیت و ارتقاء پژوهشی را فراهم می اورد.

ارتباط موثر با دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی و صنایع بزرگ ماموریت پارک علم و فناوری فارس می باشد.به همین دلیل ایجاد فرصتهای شغلی برای فارغ التحصیلان، فرصت های مشاوره ای برای اعضای هیئت علمی دانشگاهها،استفاده از امکانات آزمایشگاهی ،مشاوره ، آموزش و رشد موسسات مستقر در  پارک و فراهم آوردن فرصت کار آموزی برای دانشجویان در حوزه کاری این سازمان قرار میگیرد.

طبق تعریف پارک علم و فناوری سازمانی است که بوسیله متخصصین حرفه ای مدیریت شده و هدف اصلی آن افزایش ثروت در جامعه به منظور توسعه عدالت از طریق توسعه فرهنگ نوآوری ، افزایش توان رقابتی میان شرکتهای حاضر در پارک و موسسه های متکی بر علم و دانش است

مطلب پیشنهادی :  آغاز انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

هدف این نوع پارک ها کمک به افزایش ثروت در جامعه از طریق توسعه اقتصاد دانش محور، افزایش قدرت رقابت و رشد شرکتهای متکی بر دانش، کمک به جذب دانش فنی و سرمایه های داخلی  و بین المللی، حمایت از ایجاد و تاسیس شرکتهای کوچک و متوسط فناوری، توسعه همکاری های بین المللی برای استفاده از تجارب جهانی و حضور موثر در بازارهای فناوری جهان می باشد.
سامانه مشاوره تخصصی آزمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x