کد خبر: 8754

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

پایان نامه کاربردی دکتری واجد دریافت وام مازاد دانشجویی

منابع آزمون دکتری

بخشنامه جدید تسهیلات صندوق رفاه برای دریافت دریافت وام مازاد دانشجویی به دانشگاه ها ابلاغ شد . دانشجویان دکتری دارای شرایط می توانند تا تاریخ ۱۵ تیر ۹۶ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دانشجویان دکتری دارای شرایط می توانند از ترم اول از وام ویژه دکتری استفاده کنند. ثبت نام در دو زمان بهار و پاییز انجام می گیرد.

مبلغ وام ماهانه 700 هزار تومان است که هر 3 ماه یکبار به حساب دانشجو واریز می گردد. شروع بازپرداخت دو سال بعد از فارغ التحصیلی در سنوات مجاز است. مدت باز پرداخت وام ویژه دکتری از ۴۸ ماه به ۶۰ ماه تغییر کرد و همچنین شروع اقساط بازپرداخت وام از یک سال به دوسال افزایش یافت.

دانشجویان می توانند نسبت به دریافت وام ویژه دکتری به مبلغ ماهانه ۵۰۰ هزارتومان اقدام کنند. علاوه بر این وام که با شرایط قبلی صندوق رفاه دانشجویان انجام می گیرد، در صورت درخواست مبلغ ۳ میلیون تومان نیز پرداخت می شود. همچنین ارائه سفته به عنوان یکی از الزامات اخذ وام حذف شد.

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام آزمون دکتری رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت

همچنین به دانشجویانی که با تائید معاون پژوهشی دانشگاه پایان نامه کاربردی و تقاضا محور داشته باشند، از مهرماه مبلغ ۲۵میلیون ریال تحت عنوان وام ضروری پرداخت می شود

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x