کد خبر: 10171

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

پرداخت وام ویژه دکتری به 10 هزار دانشجوی دکتری

منابع آزمون دکتری

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد : طی صحبت های انجام شده بین صندوق رفاه دانشجویان و ریاست کمیسیون دائمی قرار بر این شد که مدت زمان پرداخت وام تحصیلی ویژه دکترا از 9 به 12 ماه افزایش پیدا کرده است.

طبق این تصمیم گیری وام در 3 ماهه تابستان نیز به دانشجویان متقاضی وام پرداخت می شود که مبلغ ان شش میلیون ریال می باشد که هر 3 ماه یک بار به دانشجویان متقاضی وام پرداخت می شود.

ایشان ادامه داد : برای ایجاد شرایط مناسب و اسان برای دانشجویان تعدادی از دانشجویانی که برای فصل بهار سال جاری ثبت نام کرده اند برای دریافت وام تحصیلی ویژه دکتری در فصل تابستان نیازی به مراجعه به دانشگاه و ثبت نام را ندارند و تا پایان مرداد 96 وام آنان به صورت خودکار پرداخت می‌شود.

البته دانشجویانی که در 3 ماه اول 96 موفق به ثبت نام نشده اند باید برای دریافت وام تابستان ثبت نام انجام دهند.

وی افزود : این وام به مبلغ 700 هزار تومان با همکاری بانک توسعه تعاون پرداخت می شود و بخش بیشتر ان پرداخت یا در حال پرداخت است.

مطلب پیشنهادی :  آغاز انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

با صحبت های انجام شده بین صندوق رفاه دانشجویان و مدیرعامل بانک برای تسهیل شرایط برای دانشجویان دکتری تسهیلات 6 ماهه اول سال به صورت یکجا و به مبلغ 4200000 تومان پرداخت یا در حال پرداخت می باشد.

با درایت صندوق رفاه دانشجویان و مذاکراتی که با نمایندگان دانشجویان دکتری در چند جلسه برگزار شد اقدامات مناسبی صورت گرفت و قرار شد این مذاکرات ادامه دار بوده و متناسب با نیاز واقعی دانشجویان تصمیمات مفید در سایر موارد مناسب با توان و رسالت صندوق بعمل آید.

سامانه مشاوره تخصصی آزمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x