کد خبر: 2504

تاریخ بروزرسانی : 1401/07/15

چرا اولویت بندی برای ازمون دکتری کار دشواری است ؟

منابع آزمون دکتری

اولویت بندی برای ازمون دکتری

چرا اولویت بندی برای ازمون دکتری کار دشواری است ؟

تصور کنید که شما دانشجو هستید و چند هفته مانده به تعطیلات عید، در امتحان پایانی بسیار مهمی شرکت کرده اید و برای این آزمون مدت ها تلاش کرده اید. چرا که موضوع درس و این آزمون آینده شغلی و اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و بسیار با اهمیت است. شما برای گرفتن نتیجه آزمون باید دو روز منتظر بمانید. در این حین برای شما موقعیت سفر در تعطیلات عید و با قیمت بسیار ارزانی پیش می آید. شما سه گزینه خواهید داشت:

  • می توانید بلیط سفر را همین امروز خریداری کنید.
  • همین امروز از خرید بلیط صرف نظر کنید.
  • 100هزار تومن هزینه بپردازید تا این قیمت سفر برای شما تا دو روز دیگر قابل استفاده باشد.

ایا قادر به این هستید که تصمیم بگیرید  در این موقعیت شما چه باید انجام دهید؟ در اکثر لحظه های مهم زندگی با هر شرایط و موقعیتی که باشیم تردید در تصمیم همواره گریبان گیر خواهد بود ،چون قسمتی از ذهن درگیری را در خود جای داده و تناقض در تایید و تکذیب را رقم خواهد زد . پس در این موقعیت چه باید کرد ؟ با گذشت زمان و موقعیت های عالی رتبه مدام در حال مشورت گرفتن از دیگران بود ؟ تصمیمی را اتخاذ کرد که نتیجه معکوس داشته و پشیمانی در بر خواهد داشت ؟
خیلی سخت نیست اینکه ما نمیتوانیم تصمیم خود را همواره در لحظه و به درستی بگیریم نه به موقعیت درسی نه شرایط زندگی بستگی دارد ذات اصلی وجودی ماست که عدم اعتماد به نفس و اتکا به خود داریم .
از گذشته تا به حال مشورت کردن همیشه نکته ای اساسی و صاحب امتیاز میان افراد در هر قشر از جامعه بوده است،بدیهی است با بهترین شرایط باید سعی کرد از همه نقاط ضعف و قوت در یک مشورت استفاده کرد.پیچیدگی در انتخاب را میتوان با مشاوره و کسب ارامش به راحتی پاسخ داد . اینکه شما همواره برتر در یک تصمیم باشید و بهترین شرایط را ایجاد کنید بهترین حالت برای شما خواهد بود . به امید اینکه بتوانیم در بهترین شرایط بهترین لحظات را تجریه کنیم .

ارامش، سفر، اعتماد به نفس کلید موفقیت در زندگی است ، هر آزمون یک زندگی است .

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x