کد خبر: 9279

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/16

چگونه برای امتحان IELTS آماده شویم؟

منابع آزمون دکتری

چگونه برای امتحان IELTS آماده شویم؟

چگونه برای امتحان IELTS آماده شویم؟

1-درابتدای کار ، وب سایت ها را جستجو کنید.
آنجا شما اطلاعات زیادی درباره امتحان به دست می آورید. با شکل تست و بخش هایی که وجود دارند، بیشتر آشنا می شوید.

2-با نزدیک ترین سفارت انگلیسی مشاوره کنید. آنها مواد درسی بسیار خوبی را برایتان فراهم می کنند. یا اینکه می توانید در کلاس های تست وتمرین شرکت کنید.

3-سعی کنید نقطه ضعف های خود را پیدا کنید تا برروی آنها کارکنید .
اگر در صحبت کردن مشکل دارید،لازم است به انگلیسی ،فکرکنید و صحبت کنید.
اگر راه بهتری برای صحبت کردن وجودندارد، باید به انگلیسی ،فکر کنید،دراین صورت قادر خواهید بود احساسات خودتان رامطرح کنید وازخودتان به وقت مناسب صحبت کنید.

آزمون IELTS - مجموعه رادیو phd

4-شروع به مطالعه ی روزنامه کنید.ژورنال ها ومقالات منابعی هستند که شما را با مسائل جدید وبه روز، پیرامون مطالب صحبت کردن ونوشتن آشنا می کنند.

5-بی بی سی وسی ان ان را گوش کنید وفیلم ها وشوهای انگلیسی با لهجه ی بریتانیایی را مشاهده کنید.اگر انگلیسی زبان هستید، هرروز 30 دقیقه با شنیدن خبرهای بی بی سی برروی مهارت شنیداری خود کارکنید.

6-هدف واقعی و دست یافتنی برای خود انتخاب کنید:
برای رسیدن به نمره رضایتبخش در IELTS ، نباید رویایی فکر کنید.اگر هدف شما از واقعیت دورنباشد ودست یافتنی باشد، می توانید خود را به سطح موردنیاز در انگلیسی برسانید. موفقیت فقط و فقط بامهارت کافی و وقت صرف کردن، میسر می شود.مهم است بدانید که هرتست جزئی در IELTS چگونه است وچه معیار وچه مقدار نمره ای را لحاظ می کند.قبل از اینکه هدف خود را تعیین کنید بهتر است با این مطالب آشناشوید.

7-تمرین ،تمرین وفقط تمرین- حداکثر ساعاتی را که در روز می توانید برای تمرین در نظر بگیرید ،از همان ابتدای کار مشخص کنید. فقط برروی نقاط ضعف خود تمرکز نکنید. درتمرین،منظم شوید وبین تمرینات ،تست بزنید. یک روز در هفته به خودتان، زنگ تفریح بدهید تا استراحت کنید. آن روز تست زدن را کاملا فراموش کنید. راز موفقیت این است که درراستای تحقیق هدف خود، به تدریج ولی پیوسته قدم بردارید. به طور منظم وثابت قدم های خودرا بردارید،بین تمرینات وتست زدن، بهتراست خیلی فاصله نیندازید.

8-سرعت شخصی خود را افزایش دهید. درتست IELTS ، زمان ،دشمن شمامحسوب می شود.شرکت کنندگان IELTS ،در مورد وقت کم آوردن مهارت شنیدن،همیشه شکایت می کنند.چرا که نمی توانند به طور کامل آن را تمام کنند وهمیشه وقت کم می آورند.به یاد بیاورید که تست ها طوری طراحی شده اند که بفهمند کدام شرکت کننده ،کامل تر است و عملکرد نزدیک به نمره 9 دارد.حتی سخنور انگلیسی زبان هم قادر نیست تست مهارت شنیدن را تمام وکمال انجام دهد.وآنها هم ، نمی توانند همه ی متن خواندن را تمام کنند وبه سوالات جواب بدهند .بنابراین تست های شنیدن وخواندن ونوشتن به این ترتیب ، طراحی شده اند.تمامی تست ها مدت دوساعت وسی دقیقه فرصت داده می شوند ودریک صبح برگزار می شوند.بین تست های خواندن ونوشتن یک زنگ تفریح وجود دارد. بنابراین باید به بهترین نحو ممکن تلاش کنید.

لازم است به خوبی استراحت کنید وبه اندازه ی کافی بخوابید. نکته ها وراهنمائی ها دراین مقاله به شما کمک می کند تا حداکثر سرعت خود را به دست بیاورید.هرچه بیش تر تلاش کنید ، بهتر وسریع تر در روز عمل می کنید.

9-برای انگلیسی ،حافظه خود را ارتقاء بدهید.درتست خواندن، لازم است تا آن جایی که می توانید تمرکز کنید وبه خوبی مطالبی را که خوانده اید وتست هایی راکه زده اید، به یاد بیاورید. حداقل کلماتی را که به کرات خوانده اید را درحافظه خود بسپارید. درهرصورت، در مهارت شنیداری ، نمی توانید به عقب برگردید.فقط یک بارمی توانید به متن شنیداری ، گوش فرا دهید .این جاست که حافظه شما،نقش اساسی دربه یادآوردن کلمات،وعبارات کلیدی ایفا می کند.هر آنچه را که می شنوید جواب ها در همان کلمات وعبارات کلیدی ،نهفته هستند.بنابراین همان لحظه ای که آنها را گوش فرا می دهید ،درهمان لحظه هم باید قادر به پاسخگوئی وتشخیص آنها باشید.

منابع مهم و مفید مطالعاتی برای آزمون آیلتس

🔴 توصیه میکنیم برای دانلود فایلهای زیر از کامپیوتر و لپ تاپ + مرورگر کروم استفاده شود.
🔴 لطفا جهت دانلود فایل ها بدلیل حجیم بودن آنها، از دانلودرهایی مانند (Internet download manager) IDM و یا غیر استفاده کنید.
🔴 با توجه به موقعیت قرارگیری سرورهای دانلود در داخل ایران، حجم دانلود اینترنت شما بصورت نیم بها محاسبه می شود.

🔵 دانلود کتاب 504 Absolutely Essential Words (واژگان)

🔵 دانلود کتاب OXFORD WORD SKILLS – Advanced (واژگان)

🔵 دانلود کتاب Barrons 1100 Word You Need to Know (واژگان)

🔵 دانلود فایل های صوتی Barrons 1100 Word You Need to Know (واژگان)

🔵 کتاب Oxford Lifetime Level 2 (مکالمه)

🔵 دانلود فایل های Lifetime Level 2 Video (مکالمه)

🔵 دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS (گرامر)

🔵 دانلود فایل های صوتی Cambridge Grammar for IELTS (گرامر)

🔵 دانلود کتاب Common Mistakes at IELTS Advanced (جمع بندی)

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x