کد خبر: 18151

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

کارت ورود به جلسه صد و بیست‌ودومین آزمون زبان انگلیسی تولیمو

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره تاریخ‌ و نحوه‌ پرینت کارت‌ صد و بیست‌ویکمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2017)

به اطلاع تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو می‌رساند:

۱صد و بیست و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو ( برای اطلاع از آزمون زبان تولیمو در مصاحبه دکترا کلیک کنید)، صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۵ صرفا در شهر تهران برگزار خواهد شد. برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه ۹۶/۰۸/۲۳ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

تذکر:

هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید.

توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۴ صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

تذکر مهم:

داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند.

۲- آدرس باجه رفع نقص کارت:

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران: ‌تهران، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان‌های ۱۵ و ۱۶

ضمناً به اطلاع می‌رساند که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت ۹۶/۰۸/۲۵ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳- ۰۲۱ تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x