کد خبر: 6101

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

کارنامه دکتری 96 منتشر شد

منابع آزمون دکتری

سازمان سنجش اعلام کرد: دفترچه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون دوره دکتری سال ۱۳۹۶ عصر چهارشنبه ۳۰ فروردین منتشر شد.

دکتر توکلی  اضافه کرد : کارنامه نتایج اولیه آزمون دوره دکتری سال ۱۳۹۶ از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۲۸ فروردین ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی یادآور شد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند باید از روز شنبه ۹ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در پایگاه سازمان سنجش اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد: داوطلبان اول باید نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام کنند، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را، از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و به ترتیب علاقه، مرتب کرده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی :  ۴ شرط قبولی نهایی داوطلبان دکتری ۱۴۰۳

وی گفت: معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم( مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و…) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه های مجری در هفته اول خرداد ماه ۹۶ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه های مربوط که در سایت دانشگاه آزاد اطلاع رسانی خواهد شد اقدام کنند.

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x