کد خبر: 13204

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

کاهش ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ظرفیت پذیرش دوره دکترای این دانشگاه یک چهارم سال گذشته شده است. بنابراین این خبر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تاثیر دارد.

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، امیررضا شاهانی در نشست خبری در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: توسعه کیفیت از اولویت های این دانشگاه است و با توجه به اینکه در سال جاری این دانشگاه هماهنگ با دفتر گسترش فعالیت کرده و کیفیت خود را ارتقا داده است بنابراین ظرفیت پذیرش دوره دکترای این دانشگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته، یک چهارم شده است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به اعلام نتایج دوره دکترا ادامه داد: ثبت نام این دوره ۱۱ و ۱۲ شهریورماه برای تکمیل ظرفیت دکتری 96 در واحدهای دانشگاه انجام شد اما به واحدها این اختیار داده شده است که در روزهای فعلی نیز بتوانند ثبت نام در این دوره را انجام دهند.

شاهانی افزود: ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد نیز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: نتایج کارشناسی ارشد نیز اعلام شده است و ثبت نام این دوره در دانشگاه آزاد از ۱۴ و ۱۵ شهریورماه انجام می شود.

وی عنوان کرد: ظرفیت های پذیرش رشته محل های دانشگاه آزاد در سال جاری بر مبنای اعلام شورای گسترش وزارت علوم بوده است. بنابراین در ظرفیت پذیرش رشته محل های دکترا و کارشناسی ارشد با محدودیت مواجه هستیم.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پیش بینی می کنیم واحدهای خوب ما که با استقبال داوطلبان روبرو هستند در مراحل ثبت نام های اولیه، ظرفیت آنها تکمیل شود بنابراین به داوطلبان توصیه می کنیم که هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام در رشته های پذیرفته شده اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

تکمیل ظرفیت دوره دکترای دانشگاه آزاد به زودی اعلام می شود. در آینده بزودی خبری با عنوان نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 96 منتشر خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تأکید کرد: زمان تکمیل ظرفیت دکتری 96 دانشگاه ازاد به زودی اعلام خواهد شد.

شاهانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هماهنگی های لازم با سازمان سنجش در حال انجام است، به زودی زمان تکمیل ظرفیت دوره دکترای این دانشگاه اعلام می شود.

وی تصریح کرد: تنها یک بار تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد دکتری خواهیم داشت.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تأکید کرد: برخی داوطلبان به نتایج دوره های دکترا و کارشناسی ارشد اعتراض دارند که می توانند اعتراضات خود را به ستاد پاسخگویی این مرکز از طریق ۴۷۴۳ و یا به سایت اینترنتی www.azmoon.org مراجعه کنند.

شاهانی ادامه داد: بعد از پایان ثبت نام دوره های کارشناسی ارشد بررسی می کنیم و اعلام خواهیم کرد که در این دوره نیز تکمیل ظرفیت خواهیم داشت یا خیر.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x