کد خبر: 8558

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

کنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه

منابع آزمون دکتری
موسسه آموزش عالی شاندیز مشهد.با مجوز وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری درتاريخ برگزاري همايش: 16 شهریور 1396،کنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه را برگزار میکند .
مدیریت و اقتصاد دو مفهومی هستند که در پیشرفت همه جانبه نقش بسزایی دارند و می بایست با نگاهی عمیق تر این دو را کنار هم قرار داد تا به تدابیر ارزنده و راهگشا دست یافت و ایجاد چنین نگاهی به هم افزایی و هم اندیشی و همگرایی نیاز دارد که یکی از بهترین ابزار تحقق آن برگزاری کنفرانسهای علمی پژوهشی است که به عنوان موتور محرک رویدادهای بزرگ علمی و تحولات فناورانه به شمار می روند.

یکی از اهداف دیگر این رویداد ارائه راهکارهای نوین جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و توسعه زیر ساخت های صنعت جهانگردی ، با تکیه بر اصول مدیریتی و ترفندهای اقتصادی، جهت اشتغال زایی و کارآفرینی است.
با توجه به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه از لحاظ جغرافیایی، غنای فرهنگی، تاریخی و جاذبه های فراوان گردشگری، اقتصاد گردشگری به عنوان عنصری مولد، به دلیل اتکا به تولید داخلی، درون‌زایی و ارتباط با اقتصادهای کوچک و فراگیر نقش موثری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیز ایفا می کند.
 www.phdphd.org
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x