کد خبر: 1796

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

گام های موفقیت در ازمون دکتری

منابع آزمون دکتری

گام های موفقیت در ازمون دکتری

گام های موفقیت در ازمون دکتری

براي دستيابي به موفقيت در ازمون دکتری بايد زماني طولاني به شدت تلاش كنيد. دستيابي به آن قيمتي دارد و گاهي اوقات قيمتش بسيار بالاست. و معمولاً اكثر افراد آمادگي يا توانايي پرداخت اين قيمت را ندارند.

براي دستيابي به موفقيت در ازمون دکتری بايد مراحلي متداوم را از سر بگذرانيد، كه صبر و زمان مي طلبد. هيچ راه ميانبري براي رسيدن به آن وجود ندارد. براي جذب موفقيت به سمت خودتان، لازم است كه مهارت ها و خصوصيات ويژه اي كسب كنيد مخصوصا در ازمون دکتری.

برای کسب رتبه برتر در کنکور دکتری چه کار باید کرد؟

قطعا همه ی شما داوطلبان آزمون دکتری خواهان موفقیت قطعی در این آزمون هستید و کاملا واقفید که با خواندن ، تمرین و ممارست میتوان به این مهم دست یافت اما در این مسیر با چالشهایی روبرو خواهید شد، از جمله : چگونگی افزایش کیفیت ساعت مطالعه ، اینکه آیا روش مطالعه شما مفید و صحیح است یا خیر؟
آیا اشتغال به کار مانعی در برنامه ریزی و مطالعه منابع آزمون دکتری ایجاد میکند؟ چگونه افزایش ساعت مطالعه ممکن است ؟ آیا برنامه ریزی من درست است؟ و …. خیلی سوال دیگر که برای داوطلبان پیش می آید و در جواب دادن آنها ناکام می ماند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره دکتری (Ph.D) دانشگاه گیلان 1404-1403

دریافت منابع آزمون دکتری 99

بايد براي موفقیت در ازمون دکتری به سفر كردن در جاده ي موفقيت دکتری آماده باشيد، البته اكثر مواقع اين سفر بايد به تنهايي انجام شود و هيچ همسفري نداريد.  گفته شده: “در بعضي مواقع، دنبال كردن اهدافتان در درجه ي دوم اهميت قرار مي گيرد، و تغييراتي كه در اين روند در شما ايجاد شده، مهمترين مسئله مي گردد..مهم مقصدي نيست كه پيش به سوي آن داريد، خود رفتن مهم تر است…

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x