کد خبر: 10904

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

فعالیت دانشگاه علمی کاربردی در سطح بین المللی

منابع آزمون دکتری

 

محمد حسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی در بازدید از مراکز جامع علمی کاربردی استان کرمان اعلام کرد: فارغ التحصیلان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور برای وارد شدن به بازار کار نیاز به دوره های آموزشی قبل از کار ندارند و به صورت مستقیم می توانند وارد بازار کار شوند.

وی ادامه داد: طبق مجوزی که از شورای مرکزی دانشگاه گرفتیم دو کار را می توانیم انجام دهیم، یکی اینکه با عقد قرارداد با کشورهای خارجی، در داخل کشور دانشجویانی در سطح بین المللی تربیت کنیم و راه دیگر این است که در سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه مراکز علمی کاربردی دایر کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطر نشان کرد: مراکزی که بتوانند فعالیت های بین المللی داشته باشند در کشور زیاد نیستند اما در هر استان حداقل دو تا سه مرکز را داریم که قابلیت بین المللی شدن را دارند که می تواند از کشورهای مختلف دانشجو بپذیرد و قانون این اجازه را به آنها می دهد.

مطلب پیشنهادی :  جذب امریه سربازی دانشگاه تهران (کارکنان وظیفه)

وی افزود: توسعه کیفی، ماموریت گرایی و فعالیت های بین المللی به عنوان شاخص های توسعه در دستور کار است و در این راستا اقداماتی انجام شده است.

امید خاطر نشان کرد: این بازدیدهای استانی برای این است که مراکز قوی و با کیفیت را شناسایی و تقویت کنیم و به مراکزی که از حد نصاب کافی برخوردار نیستند فرصت داده شود که کیفیت لازم را کسب کنند.

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x