کد خبر: 16651

تاریخ بروزرسانی : 1401/07/10

شيوه‌نامه دوره دكتري تخصصي دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد

منابع آزمون دکتری

دكتري تخصصي دانشگاه آزاد اسلامي

شيوه‌نامه دوره دكتري تخصصي دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد

به نقل از معاون پژوهشی phdphd، به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ،هدف از تدوین شیوه‌نامه مذکور که در سی و دو ماده و سی و سه تبصره پس از تصویب در هیات رئیسه دانشگاه، اعلام شد، تعیین چارچوبی برای اجرای صحیح دوره دکتری تخصصی در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

برای رسیدن به این مقصود و با هدف ارتقای کیفیت در دوره های آموزش عالی، شیوه‌نامه آموزشی – پژوهشی دوره دکتری تخصصی با همکاری و هماهنگی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، بهره‌مندی از نظرات متخصصان و کارشناسان امر آموزش و با رعایت ضوابط کلی آیین‌نامه دکتری مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری تهیه و تدوین شده است.

شیوه‌نامه دوره دكتري تخصصي دانشگاه آزاد اسلامي شامل مواردی نظیر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو (اعم از شرایط عمومی و اختصاصی ورود به دوره دکتری)، مشخصات استاد / اساتید راهنما و مشاور، ضوابط و مقررات آموزشی، ضوابط و مقررات پژوهشی و ضوابط و مقررات نظارت بر شیوه‌نامه است.

مطلب پیشنهادی :  فراهم شدن ۳۹ فرصت مطالعاتی و پسا دکتری در دانشگاه شهید بهشتی

همچنین در این شیوه نامه تاکید شده ؛ واحدهای دانشگاهی موظف هستند دستورالعمل های اجرایی را به گونه‌ای تدوین کنند که ضمن تحقق اصول کلی شیوه‌نامه(طبق اطلاعیه قبلی)، شروطی مغایر با شیوه‌نامه برای دانش‌آموختگان ایجاد نشود.

این شیوه‌نامه در بر گیرنده اصول کلی و ضوابط اصلی دوره دکتری تخصصی غیرپزشکی است و مشمول دوره های دکتری عمومی، دوره تخصصی گروه پزشکی، دکتری حرفه‌ای و دستیاری دامپزشکی نمی‌شود.

(جهت دریافت آیین نامه اجرایی جدید دانشگاه آزاد کلیک کنید)

مسئولیت اجرای مفاد این شیوه‌نامه برعهده واحدهای دانشگاهی بوده و نظارت بر حسن اجرا و تفسیر مفاد آن، برعهده معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه است.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x