کد خبر: 62759

تاریخ بروزرسانی : 1401/05/26

استعلام از وزارت اطلاعات برای پذیرش تمام دانشجویان ارشد و دکتری

منابع آزمون دکتری

استعلام از وزارت اطلاعات

استعلام از وزارت اطلاعات برای پذیرش تمام دانشجویان ارشد و دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، رئیس دانشگاه آزاد در حاشیه برگزاری سومین اجلاس سراسری معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران گفت: طبق قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی ما باید هر داوطلب ❌ دکتری و ❌ کارشناسی ارشد را که قصد پذیرش داریم برای ✅ استعلام از وزارت اطلاعات و نهادهای مربوطه معرفی کنیم.

وی افزود: وزارت اطلاعات و نهادهای مربوطه نظرات خود را اعلام می کنند اما این موضوع به معنای آن نیست که همه افرادی که پرونده آنها به وزارت اطلاعات ارسال شده است پذیرفته شدند. میرزاده افزود: دانشگاه آزاد ۱۱۴ هزار نفر متقاضی برای دوره های دکتری داشت که از این تعداد تنها ۸ درصد قبول و مابقی مردود شدند.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: طبق قانون نمی توانیم استعلام از وزارت اطلاعات برای پذیرش متقاضیان دوره های دکتری و کارشناسی ارشد را انجام ندهیم زیرا این موضوع قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است. میرزاده پیش از این گفته بود: ما هم‌اکنون می‌توانیم ۲۵ هزار دانشجوی دکتری بگیریم اما به دلیل رعایت استانداردها تنها ۱۰ هزار دانشجوی دکتری گرفته‌ایم.

مطلب پیشنهادی :  فراهم شدن ۳۹ فرصت مطالعاتی و پسا دکتری در دانشگاه شهید بهشتی

🔓اگر چه همراهي و همكاري مردم با سيستم اطلاعاتي و امنيتي از دير باز مشاهده مي گردد اما به شكل نوين ( ايجاد جايگاه مشخص و معرفي آن به شكل آشكار ) برمي گردد به تشكيل سرويسهاي بزرگ امنيتي در غرب و مشخصا كشورهاي مدعي دموكراسي چنانچه امروز سيستم امنيتي اين كشورهاي از طريق وسائل ارتباطي از جمله سايت اينترنتي با شهروندان به صورت مستمر در ارتباط مي باشند

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا نیکرو
میهمان
علیرضا نیکرو
31 مرداد ، 1401

این یعنی چی

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x