کد خبر: 53512

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/26

شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها

منابع آزمون دکتری

شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها

🔴 شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها

✅ بدون تردید انتخاب رشته مناسب دانشگاهی یکی از پله های موفقیت و یکی از تصمیمات سرنوشت ساز یک فرد در دنیای کنونی محسوب می شود. زیرا دوران جدید، عصر اطلاعات و ارتباطات تلقی می شود و با دانش و مهارت های کاربردی پیوند خورده است و از این رو به شدت به رشته ها و مشاغلی نیازمند است که بتواند به نیازهای مختلف و رو به رشد مردم در دوران کنونی پاسخ دهد. در این ارتباط انتخاب رشته های دانشگاهی در مقاطع مختلف برای آقایان و خانم ها اهمیت وافری داشته و از این حیث میان آقایان و خانم ها تفاوت های بارزی بین علاقه، استعداد و توانایی در نوع رشته های دانشگاهی وجود دارد. در این مقاله می خواهیم رشته ها و مشاغل گروه علوم انسانی که مختص و مناسب خانم ها در مقطع دکتراست را مورد بررسی و کندوکاو قرار دهیم. علوم انسانی همان گونه که از عنوان آن پیداست به مطالعه و شناخت انسان از جنبه های مختلف پرداخته و موضوعاتی هم چون دین و مذهب، تاریخ و فرهنگ، جغرافیا، جامعه و گروه های اجتماعی، روان آدمی و فرایندهای روانی، سیاست و روابط بین الملل، حقوق، تربیت و آموزش، ورزش و تربیت بدنی، اداره و سازماندهی یک سازمان، اقتصاد و رفتارهای اقتصادی مردم، موضوعات فلسفی، زبان و ادبیات و …. همگی در حوزه گسترده و در هم تنیده علوم انسانی(آینده شغلی رشته های علوم انسانی چه خواهد بود ؟) مورد بحث و بررسی علمی قرار می گیرد.

دانشکده‌های علوم انسانی رشته‌های مختلفی اعم از فلسفه، روان‌شناسی، هنر، حقوق، جامعه‌شناسی، مدیریت و… را شامل می‌شوند. افرادی که قصد دارند وارد این رشته شوند، باید به تفکر انتقادی، نوشتن و تحلیل کردن تسلط داشته باشند. مسلط بودن به این مهارت‌ها باعث موفقیت شغلی آن‌ها خواهد شد. بنابراین هیچ رشته مهندسی در رشته انسانی وجود ندارد.

شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها

طبق آمار واصله از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/مرکز ملی آمار/ مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی مشاهده می شود که بیشترین سهم زنان دانشجو در مقطع دکتری در رشته های علوم پایه می باشد و درمقابل ، سهم زنان در گروه فنی مهندسی در کمترین حالت ممکن بین سایر گروه های آزمایشی را دارد.

بی میلی زنان در مقطع دکتری نسبت به رشته های فنی و مهندسی مشهود است.

پر متقاضی ترین رشته ها در مقطع دکتری بین زنان ، رشته های علوم پایه (63 درصد زنان و 37 درصد مردان) می باشند.

حوزه آموزش عالی شامل تمامی مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم است که شامل دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه ازاد اسلامی اداره شده و دربرگیرنده سطوح : کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای و تخصصی است. اطلاعات دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، استادان در حوزه‌های متفاوت علمی، کارکنان شاغل در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی و … در این بخش ارائه می‌شود.(لیست دانشگاه های آزاد تهران)

ورود به شاخه ها و رشته های علوم انسانی در وهله اول باید منوط به علاقه و استعداد فرد در این رشته ها باشد. زیرا علوم انسانی برخلاف رشته ها و مشاغل فنی مهندسی و بهداشت، کم تر خصلت فنی و مهارتی دارد و عمدتا حالت آکادمیک و نظری دارد و دانش آموخته این رشته ها باید خود بتواند در بازار کار با تلاش و جدیت مستمر موفق تر عمل نماید.

 

شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها

 

مشاوره تحصیلی آزمون دکتری ( تلفنی- اینترنتی )

 

🔴 لیست شغل های گروه علوم انسانی با مدرک دکتری

نکته قابل توجه در این آمارها، این است که تنها حدود 40 درصد زنان دارای تحصیلات دانشگاهی وارد بازار کار شده اند و عملا حدود 60 درصد زنان دارای تحصیلات دانشگاهی در ایران بیکار هستند. نکته دیگر هم این که بیش از 70 درصد زنان بیکار در کشور را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند و از تمام این آمارها مشخص می شود که سهم زنان تحصیلکرده دانشگاهی در میان بیکاران کشور بسیار بالاست.

 

حقوق ماهیانه مددکار اجتماعی چقدر است؟

 

شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها

شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها

✅ عناوین زیر فهرست شغل های گروه های علوم انسانی با مدرک دکتری می باشد که فردی که تا این مقطع تحصیل کرده است می تواند در این مشاغل فعالیت کند:

•  مدرس و استاد دانشگاه در یکی از رشته ها و شاخه های علوم انسانی
•  مشاغل مدیریتی و ریاستی
•  پژوهشگر آزاد و یا وابسته به یک شرکت یا ارگان
•  نویسنده و مترجم کتاب های دانشگاهی
•  روان شناس و مشاور
•  وکیل و مشاور حقوقی
•  بانکدار
•  و …

طول دوره دکترا چند ترم است؟

شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها

🔴 پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران برای زنان با مدرک دکتری

✅ به نظر می رسد با توجه به بازار کار نسبتا مناسب رشته حقوق و نیازهای حقوقی و حل دعاوی بسیار بین مردم، رشته حقوق از میان سایر رشته های دانشگاهی گروه علوم انسانی بهترین رشته برای خانم ها باشد و مشاغل وکالت، مشاور حقوقی و استادی دانشگاه در رشته حقوق بهترین و پردرآمدترین شغل گروه علوم انسانی برای خانم ها با مدرک دکتری باشد. البته باید گفت که شغل استادی دانشگاه با مدرک دکترا در سایر رشته ها نیز از باب درآمد بهتر از مشاغل دیگر برای خانم ها می باشد.

یکی از مشاغل محبوب و البته پردرآمد در علوم انسانی، رشته روان‌شناسی است. روان و ارتباطات انسان نسبت به هم‌نوع و جامعه خود، به حدی پیچیده است که گاهی با تنش‌ها و مشکلات مختلف گره می‌خورد. روان‌شناس‌ها با مطالعات عمیق بر روی کارکرد مغز، رفتار انسان، معضلات اجتماعی و خیلی از موارد دیگر، این توانایی را پیدا می‌کنند تا افراد را در مسیر حل مشکلات، یاری کنند. روان‌شناسی شغلی است که درگذشته توجه زیادی به آن نمی‌شد و به‌صورت عمومی توسط مردم مورداستفاده قرار نمی‌گرفت. در سال‌های اخیر با بالارفتن آگاهی سطح جامعه و افزایش اطلاعات، تقریباً همه به این موضوع واقف هستند که یک مشاور و روان‌شناس در همه‌ی زمینه‌های زندگی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا ساده‌تر از موانع عبور کنند و آرامش بیش‌تری را به دست بیاورند. واردشدن به رشته روان‌شناسی نیاز به قوه‌ی تحلیل زیادی دارد و فرد علاوه بر کنترل داشتن به احساسات خود، باید شنونده‌ی خوبی نیز باشد. فن بیان قوی و استفاده درست از کلمات، می‌تواند به نفوذپذیری گفته‌های یک روان‌شناس کمک کند و پذیرش از سمت مراجعه‌کننده، راحت‌تر انجام گیرد. (پردرآمدترین شغل رشته انسانی)

پردرآمدترین رشته های علوم انسانی

افراد تحصیل‌کرده در این رشته، از دو طریق می‌توانند وارد باز کار شوند:

🌟 جذب در مراکز دولتی: بیمارستان‌های اعصاب و روان، کلینیک‌های ترک اعتیاد، مراکز اصلاح تربیت، آموزش و پرورش، کلینیک‌های مشاوره، زندان‌ها و… مکان‌هایی هستند که روانشناسان می‌توانند با آنها همکاری کرده و به‌صورت کارمند، کسب درآمد کنند.

🌟 فعالیت به‌صورت شخصی: فارغ‌التحصیلان رشته روان‌شناسی با دریافت مجوز معتبر، اجازه دارند تا کلینیک یا مرکز مشاوره تأسیس کنند و به طور شخصی، خدمات مشاوره ارائه دهند. بازه درآمد این شغل، بسته به تجربه و توانایی فرد و همچنین مدل جذب مشتری، بسیار متغیر خواهد بود.

 

مشاوره تحصیلی آزمون دکتری ( تلفنی- اینترنتی )

 

🔴 بازار کار کدام رشته ها بهتر است

✅ در میان رشته های گروه علوم انسانی برخی از رشته ها در بازار کار وضعیت مناسبی دارند و به عبارتی درآمد حاصل از این رشته ها در مقایسه با دیگر رشته ها بیشتر و بهتر است. رشته های حقوق و وکالت، حسابداری، مجموعه رشته های مدیریت، روان شناسی و علوم ارتباطات از سایر رشته های علوم انسانی بازار کار بهتر و طبعا درآمدزایی بیشتری دارند. و از این رو برای خانم هایی که به دنبال رشته های دارای بازار کار خوبی هستند، رشته های مناسب و مطلوبی به نظر می رسند(برای مشاهده بازار کار و آینده شغلی این رشته ها کلیک کنید).

 

🔴 کدام رشته های علوم انسانی برای خانم ها بهتر است

✅ اگر بخواهیم بگوییم شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها کدام است، نمی توان با قاطعیت چنین ادعایی را داشت. اما با توجه به این که خانم ها روحیات متفاوتی از آقایان دارند و احساسی تر و عاطفی تر از مردان هستند و نیز سایر تفاوت ها که به دلیل ساختار بیولوژیک مغز در آنان است، می توان نتیجه گرفت که رشته هایی هم چون علوم تربیتی، روان شناسی و مشاوره، زبان و ادبیات، مددکاری اجتماعی، علوم ارتباطات و روابط عمومی از میان سایر رشته های علوم انسانی مناسبت بیشتری برای خانم ها دارند. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که داشتن علاقه و استعداد در هر رشته ای زمینه را برای موفقیت فرد چه آقا و خانم مهیا می کند و این مطلب که کدام شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها بهتر و مناسب تر است یک دیدگاه کلی است که مبتنی بر دلایل و شواهد علمی است.(مطالب مرتبط با مشاوره رایگان آزمون دکتری اینجا بزنید)

مطلب پیشنهادی :  مردان بیشترین آمار پذیرفته شدگان اولیه آزمون دکتری 1403

میانگین حقوق رشته مدیریت

بهترین رشته مدیریت برای خانم‌ها

رشته‌های مدیریت هیچ نوع محدودیتی برای خانم‌ها و آقایان ندارند. درحالیکه شغل های گروه علوم انسانی برای خانم ها بیشتر در این رشته وجود دارد. اما ظاهرا گرایش خانم‌ها به برخی از رشته‌های مدیریت مانند مدیریت بازارگانی، مدیریت دولتی، مدیریت بیمه، مدیریت امور آموزشی و مدیریت خانواده بیشتر از سایر رشته‌ها است.(پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران)

بهترین رشته مدیریت برای آقایان

رشته‌ های مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت امور بانکی، مدیریت کسب‌وکار و مدیریت دولتی از جمله رشته‌هایی می‌باشند که آقایان علاقه بیشتری به آن‌ها دارند. یکی از دلایل محبوبیت این رشته‌ها بازار کار خوب آن‌ها است. اگرچه همه این رشته‌ها میزان محبوبیت یکسانی برای آقایان دارند؛ اما برخی معتقدند مدیریت صنعتی جز بهترین رشته‌های مدیریت است.

بهترین رشته مدیریت برای مهاجرت

امروزه مهاجرت تحصیلی برای اکثر رشته‌ها هموار است. در مورد رشته مدیریت نیز مسیر مهاجرت برای اکثر گرایشات مدیریت کاملا باز است. با این حال رشته‌های مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب‌وکار و مدیریت مالی شرایط بهتر و مشکلات کمتری برای مهاجرت دارند.

شغل‌های رشته انسانی و تحصیل در این رشته چه اهمیتی دارد؟

رشته انسانی در خانواده‌های ایرانی به‌اندازه تجربی و ریاضی اهمیت ندارد. خیلی از افراد به‌اشتباه عقیده دارند که فقط افرادی وارد این رشته می‌شوند که از نظر تحصیلی عملکرد خوبی ندارند. در ابتدای مقاله هم به این موضوع اشاره کردیم که تقریبا ۸۰ درصد افراد تاثیرگذار، در رشته‌های مختلف علوم انسانی تحصیل کرده‌اند. متاسفانه سیستم آموزش ما در به وجود آوردن این طرز فکر، بی تقصیر نیست. رشته‌های علوم انسانی اگر به درستی اجرا شوند، قادر خواهند بود تا سطح آگاهی جامعه را به طور قابل توجهی افزایش دهند و در نتیجه باعث رشد کشور شوند.

لیست دانشگاه های ازاد تهران رشته انسانی

❎موفقیت در علوم انسانی مستلزم پژوهش و به‌روز بودن اطلاعات شماست. بدیهی است که هر چه دانش و مهارت شما در رشته تخصصی خود افزایش پیدا کند، موفقیت شما نیز به همان میزان رشد خواهد کرد. اگر به تحصیل در رشته‌های علوم انسانی علاقه‌مند هستید، حتماً قبل از انتخاب شغل موردنظر، به توانایی‌های فردی خود توجه کنید تا از مسیر تحصیل نیز لذت ببرید.❎

گروه آزمایشی علوم انسانی

گروه آزمایشی فنی و مهندسی

مهندسی برق الکترونیک

مهندسی برق مخابرات

مهندسی برق قدرت

مهندسی برق کنترل

مهندسی عمران سازه

مهندسی عمران زلزله

مهندسی عمران خاک و پی(ژئوتکنیک)

مهندسی عمران مهندسی آب وسازه های هیدرولیکی

مهندسی عمران راه و ترابری

مهندسی عمران سواحل،بنادر وسازه های دریایی

مهندسی عمران مدیریت منابع آب

مهندسی عمران حمل و نقل

مهندسی عمران مدیریت ساخت

مهندسی عمران محیط زیست

مهندسی مکانیک ساخت و تولید

مهندسی مکانیک طراحی کاربردی(مکانیک جامدات)

مهندسی مکانیک طراحی کاربردی(دینامیک،کنترل و ارتعاشات)

مهندسی مکانیک تبدیل انرژی

مهندسی دریا

مهندسی هوافضا آئرودینامیک

مهندسی هوافضاجلوبرندگی (زمینه پیشرانش)

مهندسی هوافضا سازه های هوایی

مهندسی هوافضادینامیک پروازوکنترل

مهندسی  معدن اکتشاف

مهندسی معدن استخراج

مهندسی معدن فرآوری مواد معدنی

مهندسی معدن مکانیک سنگ

مهندسی پلیمر پلیمر

مهندسی  پلیمر رنگ

مهندسی محیط زیست منابع آب

مهندسی محیط زیست آب و فاضلاب

مهندسی محیط زیست مواد زائد جامد

مهندسی محیط زیست آلودگی هوا

مهندسی پزشکی بیوالکتریک

مهندسی پزشکی بیومکانیک

مهندسی پزشکی بیومتریال

مهندسی صنایع

مهندسی نفت اکتشاف

مهندسی نفت

مهندسی کامپیوتر نرم افزار

مهندسی کامپیوترمعماری سیستمهای کامپیوتری

مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی

مهندسی کامپیوتر شبکه و رایانش

مهندسی مواد و متالورژی

مهندسی شیمی

مهندسی شیمی بیوتکنولوژی و محیط زیست

مهندسی فناوری نانو نانو مواد

مهندسی فناوری نانو نانو الکتریک

مهندسی هسته ای کاربرد پرتوها

مهندسی هسته ای راکتور

مهندسی هسته ای پرتو پزشکی

مهندسی هسته ای گداخت

مهندسی نساجی تکنولوژی نساجی

مهندسی نساجی شیمی نساجی و علوم الیاف

مهندسی فناوری اطلاعات(IT)

مهندسی سیستمهای انرژی

مهندسی نقشه برداری ژئودزی

مهندسی نقشه برداری فتوگرامتری

مهندسی نقشه برداری سنجش از دور

مهندسی نقشه برداری سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS)

 

گروه آزمایشی علوم پایه

رشته زمین شناسی فسیل شناسی وچینه شناسی

رشته زمین شناسی نفت

رشته زمین شناسی سنگ شناسی رسوبی

رشته زمین شناسی آب شناسی

رشته زمین شناسی مهندسی

رشته زمین شناسی زیست محیطی

رشته زمین شناسی پترولوژی

رشته زمین شناسی اقتصادی

رشته زمین شناسی تکتونیک

رشته شیمی فیزیک

رشته شیمی آلی

رشته شیمی تجزیه

رشته شیمی معدنی

رشته شیمی کاربردی

رشته شیمی پلیمر

رشته فیتوشیمی

رشته هواشناسی

رشته فیزیولوژی گیاهی

رشته سیستماتیک گیاهی

رشته سلولی و تکوینی گیاهی

رشته فیزیولوژی جانوری

رشته بیوسیستماتیک جانوری

رشته علوم جانوری تکوینی

رشته سلولی و مولکولی

رشته بیوشیمی

رشته ژنتیک مولکولی

رشته میکروبیولوژی

رشته بیوفیزیک

رشته زیست فناوری میکروبی

رشته آمار

رشته ریاضی محض

رشته ریاضی کاربردی

رشته فیزیک دریا

رشته زیست شناسی دریا

رشته نانو فیزیک

رشته نانوشیمی

رشته فیزیک

رشته فوتونیک

رشته ژئوفیزیک لرزه شناسی

رشته ژئوفیزیک زلزله شناسی

رشته ژئوفیزیک الکترومغناطیس

رشته ژئوفیزیک گرانی سنجی

رشته نانوبیوتکنولوژی(ریززیست فناوری)

رشته بیوانفورماتیک

رشته علوم کامپیوتر

رشته علوم شناختی

 

گروه آزمایشی کشاورزی و منابع طبیعی

رشته محیط زیست(کلیه گرایشها)

رشته مکانیک بیوسیستم

رشته مکانیزاسیون کشاورزی

رشته علوم و مهندسی باغبانی

رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی(تمامی گرایش‌ها)

رشته مهندسی اقتصاد کشاورزی

رشته کامپوزیت های لیگنوسلولزی 

رشته صنایع سلولزی 

رشته حفاظت و اصلاح 

رشته مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاک

رشته مدیریت منابع خاک

رشته علوم دامی(کلیه گرایشها)

رشته آبیاری و زهکشی

رشته سازه های آبی

رشته منابع آب

رشته هواشناسی کشاورزی

رشته ژنتیک و به نژادی گیاهی

رشته اگروتکنولوژی-زراعت

رشته بذر

رشته علوم علفهای هرز

رشته بیوتکنولوژی کشاورزی

رشته اگرواکولوژی 

رشته ترویج و آموزش کشاورزی

رشته توسعه کشاورزی

رشته حشره شناسی

رشته بیماری شناسی گیاهی

رشته مدیریت جنگل 

رشته عمران و بهره برداری جنگل 

رشته علوم زیستی جنگل 

رشته تکثیر و پرورش آبزیان

رشته شیلات ، فراوری محصولات شیلاتی 

رشته شیلات صید و بهره برداری ابزیان 

رشته علوم و مهندسی مرتع

رشته مدیریت و کنترل بیابان(بیابان زدایی)

رشته آبخیز داری (علوم و مهندسی آبخیزداری)

 

گروه آزمایشی هنر
گروه آزمایشی زبان

رشته آموزش زبان فرانسه

رشته ادبیات فرانسه

رشته آموزش زبان روسی

رشته آموزش زبان آلمانی

رشته آموزش زبان انگلیسی

رشته زبان و ادبیات انگلیسی

رشته ترجمه

رشته زبان شناسی همگانی

رشته فرهنگ و زبانهای باستانی

 

تذکر مهم : هرگونه استفاده مادی از مطلب معرفی رشته ها متعلق به پایگاه خبری آزمون دکتری ، شرعاً حرام بوده و این پایگاه هیچگونه رضایتی در این مورد ندارد. تنها راه استفاده از مطالب سایت نشر به صورت رایگان ، بدون تغییر در محتوای فایل و با ذکر منبع لینک دار می باشد.
گزارش تخلف : اگر مطلبی در مورد معرفی رشته ها مشاهده کردید که متعلق به شماست و از انتشار عمومی آن رضایت ندارید کافیست با ما در ارتباط باشید و با ذکر لینک پست و ارائه مدارک کافی ، جهت حذف سریعتر مطلب اقدام کنید.

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
3.7 3 رای ها
امتیاز بدهید
guest
64 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
گنجی
میهمان
گنجی
30 آذر ، 1402

محتوای جالبیه و راضی هستم.

هانیه
میهمان
هانیه
30 آذر ، 1402

خدا خیرتون بده

این مطلب خیلی به من کمک کرد.

الهه
میهمان
الهه
30 آذر ، 1402

خیلی کاربردی بود تونستم اون اطلاعاتی که می خواستم و به دست بیارم.

محمد
میهمان
محمد
11 آبان ، 1402

منابع دکتری مدیریت کدامند؟ چه منابعی را برای مطالعه توصیه می‌کنید؟ آیا برای آمادگی ارشد تست زدن ضرورت دارد؟

ژاله
میهمان
ژاله
11 آبان ، 1402

اساساً تغییر رشته‌های غیرمرتبط به رشته مدیریت در مقطع دکتری کار صحیحی است؟ آیا بهتر نیست فرد به جای پریدن از این شاخه به آن شاخه، در همان رشته خودش ادامه تحصیل بدهد؟

ماهور
میهمان
ماهور
11 آبان ، 1402

کدام گرایش رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد بهتر است؟ گرایش بازاریابی یا مالی؟

پاچینیان
میهمان
پاچینیان
25 مهر ، 1402

سلام
دانشگاه ازاد هم رتبه کنکور نیاز داره؟ یا بدون کنکورهم میشه ؟

ساکت
میهمان
ساکت
4 شهریور ، 1402

بسیار لذت بردم از خوندن این مطلب و واقعاا جامع و پر مغز بود

نازخاتون
میهمان
نازخاتون
4 شهریور ، 1402

به هنر خیلی علاقه داشتم اما متاسفانه خانوادم مخالفت کردن

لیلا
میهمان
لیلا
4 شهریور ، 1402

من پایه نهم هستم
به هنر خیلی علاقه داشتم اما متاسفانه خانوادم مخالفت کردن
من بعد از فنی حرفه ای به انسانی علاقه دارم
میخواستم بپرسم موقعیت شغل باستان شناسی چطوریه؟؟؟

مونا احمدی راد
میهمان
مونا احمدی راد
4 شهریور ، 1402
پاسخ به  لیلا

تا جایی که من میدونم باید بری دنبال آثار باستانی و اونها رو با دقت استخراج کنی و یسری اطلاعات درموردش ثبت کنی و بعدم اینکه ذهنت خیلی باید باز باشه و بتونی تمام وقت کار کنی و خب طبیعتا وقت زیادی میبره!

هانیه
میهمان
هانیه
26 مرداد ، 1402

مشاوره روانشناسی علوم تربیتی دبیری تربیت بدنی

جلال
میهمان
جلال
26 مرداد ، 1402

انسانی به درد هیچی نمیخوره مخصوصا اگر پسر باشی

Pedram
میهمان
Pedram
26 مرداد ، 1402

افرین به نکته خوبی اشاره کردی

Katayoun Baghai
میهمان
Katayoun Baghai
26 مرداد ، 1402

روانشناسی میشه آلمان آمریکا یا انگلستان بری بهترین جا آلمان هه فکر کنم برای این رشته منم امسال می‌خوام انسانی بخونم

لاله صبوری
میهمان
لاله صبوری
25 خرداد ، 1402

از سرویس سریع و با سلیقه شما خیلی ممنونم .قطعا من یکی از مشتریان همیشگی شما خواهم بود.

دکتر ناصحی فر
میهمان
دکتر ناصحی فر
25 خرداد ، 1402

سلام.ازتون واقعا ممنونم به خاطر پیگیری و صداقتتون

edvin
میهمان
edvin
25 خرداد ، 1402

در یک کلام: کارتون حرف نداره. خدمات عالی، با سلیقه و به موقع هستش. بینهایت ممنون از شما و حتما وبسایتتون رو به آشنایان و دوستانم معرفی میکنم.
چطور می توانم از مشاوره تحصیلی تون استفاده کنم؟

بابک صمدی
میهمان
بابک صمدی
18 خرداد ، 1402

سلام و خسته نباشید ب تیم خوبتون
پاسخگویی پشتیبانان و راهنمایی هاشون همیشه عالی و مشتری مدارانه ست. از مجموعه خوبتون متشکرم
فوق العاده و بی نظیر در ایران هستید

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 آذر ، 1401

سلام… با پیام هایی که مردم فرستادن مثل اینکه بیشتر انها از سر علاقه یا ناچار به رشته انسانی تن دادن اما به نظر من هرکسی باید به هر چیزی که علاقه داره برسه حالا فرقی نمیکنه رسیدن به اون سخت باشه یا آسون در رابطه با اینکه درمورد سختی این رشته سوال پرسیده بودند باید بگم که هر آدمی باید تجربه کنه و به نظر من شما هم باید تجربه کنید و به سوالهای خودتون برسید

ناشناس
میهمان
ناشناس
27 مهر ، 1400

سلام
من دهم انسانی میخونم،من هم تجربی و انسانی و میتونستم برم ولی بابام میگه رشته تجربی برای یک خانم بهتره

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
26 مهر ، 1400

سلام
من کلاس نهم هستم
و امسال انتخاب رشته دارم
معدلم هفتم۱۸/۷۵شد هشتم۱۹
پدرم میگه آدمای درس خون میرن تجربی و آدمای تنبل میرن انسانی
من از دکتر وپرستار و…. کلا میترسم و نمیتونم برم تجربی
به انسانی علاقه دارم
خواهرم یازدهمه و تجربی میخونه واقعا خیلی سخته
ولی کسی که تجربی بره موفق میشه
سه تا از عمه های من تجربی خوندن و هرسه الان آلمان مشغول به کار هستن و خیلی خوبه

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
20 مهر ، 1400

من کلاس پنجم هستم ولی از الان ب فکر رشته ام هستم

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
20 مهر ، 1400

من کلاس ششم از الان ب فکر رشته ام هستم

ملیکا
میهمان
ملیکا
14 مهر ، 1400

سلام من دهم انسانی هستم برای کنکور میتونم پزشکی برم؟ چجوریع باید چیکار کنم چون علاقه ای به انسانی ندارم

نوابی
میهمان
نوابی
13 مهر ، 1400

سلام من علاقم به رشته تجربی اما سخته حالا می خوام رشته علوم انسانی برادم پایه نهم هستم به نظرتون این رشته خوبه که بردارم

انسانی
میهمان
انسانی
11 مهر ، 1400

سلام خسته نباشین من رشتم انسانیع دوبارم کنکور دادم ولی متاسفانه شانسی زدم چون بخاطریه سری مشکلات نتونستم بخونم
الان میخوام دوباره کنکور بدم ولی واقعانمیدونم که واسع چی میخوام که قبول شم
میشه یه چیزخوب پیشنهاد بدین
مثلا معلمی و…. واقعاانتخاب سخته برام

*
میهمان
*
6 مهر ، 1400

سلام دوستان کلاس نهم هستم، از کسایی که تجربه بیشتری دارن خواهشمندم ک کمکم کنند من چ رشته ای رو انتخاب کنم که درآمد خوبی داشته باشه؟

هانیه
میهمان
هانیه
6 مهر ، 1400

منم رشته انسانی رفتم علاقه خواصی ب پزشکی داشتم ولی چون سخت بودنتونستم بیارم حالاپایه یاز دهمم دوست دارم بدونم کنکورچی بدم 😑

آتنا
میهمان
آتنا
9 شهریور ، 1400

برای انسانی فقط بخوند ک خیلی مشکله

.....
میهمان
.....
3 شهریور ، 1400

سلام من هنوز تایین رشته نکردم میخوام تایین رشته انجام بدم من بین رشته ی انسانی ورشته فنی حرفه ای موندم گیج شدم نمیدونم که کدومشو برم بابام میگه برو انسانی مامانم میگه برو فنی حرفه ای….

لطفا کمکم کنین کسانی که رفتن این رشته خیلی سخته…!؟!؟

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
1 شهریور ، 1400

سلام من توی آزمون مدرسه نمونه دولتی فرهنگ قبول شدم الان بین نمونه دولتی فرهنگ و غیر انتفاعی موندم میشه راهنماییم کنید که کجا برم ممنونتون میشم

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
17 مرداد ، 1400

سلام من کلاس نهم هستم من واقعا نمیدونم چه رشته ای رو انتخاب کنم

زهرا
میهمان
زهرا
12 مرداد ، 1400

سلام من یه سوال دارم من نهم رو تموم کردم و هدایت تحصیلی مو گرفتم میتونم به رشته معارف اسلامی و کار دانش برم راستی اش علاقه زیادی به وکالت دارم و ایا من الان میتونم رشتمو تغییر بدم
و مند برای ادبیات انسانی ب اوردم میتونم ثبت نام کنم مدرسه یا باید تغیر رشته
خواهش میکنم کمکم کنید

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
30 تیر ، 1400

سلام من بایدچندروزدیگه انتخاب رشته بکنم وتودوتارشته موندم واقعا انتخاب آگاهانه سخت

ارغوان
میهمان
ارغوان
30 تیر ، 1400

سلام من چندروزدیگه می‌خوام انتخاب رشته بکنم وواقعاگیج شدم اطرافیانم میگن انسانی نرم به دردم نمیخوره خانوادم میگن فنی و حرفه ای برم خودم یه ذره به انسانی علاقه دارم ولی میترسم که یه وقت نتونم بخونم میشه کمکم کنید

ارغوان
میهمان
ارغوان
30 تیر ، 1400

سلام من چندروزدیگه می‌خوام انتخاب رشته بکنم وواقعاگیج شدم اطرافیانم میگن انسانی نرم به دردم نمیخوره خانوادم میگن فنی و حرفه ای برم خودم یه ذره به انسانی علاقه دارم ولی میترسم که یه وقت نتونم بخونم

Samira
میهمان
Samira
28 تیر ، 1400

سلام ببخشید من ی سوالی داشتم رشته انسانی رشته خوبیه ؟
من خودم به تجربی علاقه دارم و وقتی رفتم برای هدایت تحصیلی معاون مدرسه انسانی رو بهم پیشنهاد داد و گف ک رشته تجربی خیلی سخته و فقط هزینه داره یکم ب حرفش گوش دادم گفتم میرم انسانی الان رشته انسانی چه شغل هایی رو داره آیا درساش سخته

M.H
میهمان
M.H
26 تیر ، 1400

سلام من ب رشته انسانی علاقه دارم ب خاطر اینکه دانشگاه ب دانشگاه افسری برم.اما اطرافیان میگن ریاضی اش مشکله شمایی ک این دوره رو از سر گذروندین میشه کمکم کنید واقعا ریاضی اش مشکله ؟؟

سحر
میهمان
سحر
23 تیر ، 1400

سلام من سحر هستم من علاقه زیادی ب رشته تجربی دارم اما ب اثر ترس ک نتونم ادبیات میزنم میحوام بدونم حقوق وکالت رشته خوبی هس😐😐

دخترخوب
میهمان
دخترخوب
18 تیر ، 1400

سلام من امسال میرم سال دوم دبیرستان رشته انسانی ولی ریاضی بسیار آسان داره ولی خوندنش ویاد گرفتنش واقعا مشکله ومعدل کل سال 17 خرده ای شده واقعا پشیمون شدم اومدم این رشته ولی تلاش کنین موفق میشین فقط پشیمون نشید

kamy
میهمان
kamy
17 تیر ، 1400

سلام من پایه نهم هستم و واقعا نمیدونم چه رشته ای رو قبول کنم که درامد خوبی داشته باشه
و این آینده منه وکسی هم نیست که کمکم کنه
ممنون میشم اگه کمکم کنید

رها
میهمان
رها
28 فروردین ، 1400

سلام من رها کلاس نهم هستم میخواستم بگم که من درخصوص رشته ام مشکل دارم من علاقه به رشته کارودانش دارم و قصد داشتم رشته طراحی گرافیک انتخاب کنم ولی اطرافیانم میگن که حقوق وکالت خوبه ودر آینده درامد خوبی داره ومیگن که رشته کارو دانش اینده ای نداره و بعضی اطرافیان میگن که حقوق وکالت خیلی سخته .
لطفا به من بگین باید چیکار کنم کدام رشته را انتخاب کنم ؟وبگین که رشته حقوق دانشگاه دارع؟ممنون میشم راهنماییم کنید🌹🌹

الینا
میهمان
الینا
17 فروردین ، 1400

سلام من یازدهم انسانی هستم به رشته علوم انتظامی خیلی علاقه دارم ولی اطرافیانم میگن به درد نمیخوره میشه بگید که بازار کار این رشته خوبه یا بد؟😑

الینا
میهمان
الینا
17 فروردین ، 1400

سلام رشته علوم انتظامی بازار کار چطوره 🤔

فاطمه علیاری
میهمان
فاطمه علیاری
22 اسفند ، 1399

سلام من پایه نهم هستم من رشته انسانی حسابداری دوست دارم ولی وقتی به اطرافیان خودم میگم میگن ریاضی داره و ریاضی منم خیلی ضعیفه بهم میگن برو رشته فقه و حقوق میشه راهنماییم کنین

سلام
میهمان
سلام
16 اسفند ، 1399

میشه برای اینکه پرستار شویم نیازی به دانشگاه نباشه

ز ح م ع
میهمان
ز ح م ع
15 اسفند ، 1399

سلام من کلاس هشتم هستم.
به رشته تجربی علاقه داشتم به دلیل کرونا چیزی از فیزیک و شیمی نفهمیدم.
دوست دارم برم انسانی اخه من حفظی جاتم خیلی خوبه.معدلم تو هفتم ترم اول 19/86و ترم دوم19/93 شد.
به رشته روانشناسی هم علاقه دارم از الان باید چه کتاب هایی به خوانم که تا بتونم تو این رشته روانشناسی رتبه خوبی بیارم

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
15 اسفند ، 1399

سلام من کلاس هشتم هستم.
به رشته تجربی علاقه داشتم به دلیل کرونا چیزی از فیزیک و شیمی نفهمیدم.
دوست دارم برم انسانی اخه من حفظی جاتم خیلی خوبه.معدلم تو هفتم ترم اول 19/86و ترم دوم19/93 شد.
به رشته روانشناسی هم علاقه دارم از الان باید چه کتاب هایی به خوانم که تا بتونم تو این رشته روانشناسی رتبه خوبی بیارم

ه س ت ی
میهمان
ه س ت ی
28 دی ، 1399

سلام من کلاس هشتم هستم کلاس هفتم 15بود کلاس هشتم 16بود الان چه رشته ایی خوبه

مهدیه
میهمان
مهدیه
8 دی ، 1399

سلام خسته نباشید من کلاس هشتم هستم و سال دیگه میخام انتخاب رشته کنم بیشتر به انسانی علاقه دارم معدلم درهفتم ۱۸بود و امسالم ۱۸انسانی میارم؟؟؟

64
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x