کد خبر: 53968

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/18

معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری

معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری

معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، در این مطلب میخواهیم به معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری پرداخته تا داوطلبان برای تصمیم گیری جهت کسب خدمات آموزشی این مقطع دچار سردرگمی نشوند؛ و در واقع بتوانند بطور عادلانه و با اختیار کامل به سوال کدام موسسه برای دکتری بهتر است؟ پاسخ بدهند :

1)بنیاد آموزشی پژوهشی ساما

بنیاد آموزشی پژوهشی ســــاما به عنوان اولین سامانه تخصصی آزمون دکتری سراسری و آزاد ، دارای مجوز رسمی و نماد اعتماد رسانه بر خط از وزارت ارشاد اسلامی، فعالیت می نماید. در طی 11 سال فعالیت تخصصی در حوزه آزمون دکتری ، نرخ قبولی نهایی این موسسه 89.8 درصد است.

این سامانه افتخار دارد خدمات خود را در قالب های زیر در اختیار شما قرار دهد:

✔️منابع و بسته های درسی کامل کنکور دکتری شامل شرح کامل کلیه مطالب درسی بر اساس استاندارد طراحی سئوالات آزمون دکتری به همراه برنامه ریزی و پشتیبانی رایگان تا لحظه ورود به مقطع دکتری
✔️ نمونه سئوالات و پاسخهای تشریحی آزمون دکتری با ذکر صفحه و منبع طراحی سئوالات
✔️ فوت و فن های قبولی در آزمون دکتری شامل ظرفیتها، نمونه کارنامه آزمون دکتری، روشهای تست زنی،مصاحبه با رتبه های برتر آزمون
✔️ مشاوره برای پذیرش و چاپ مقالات علمی پژوهشی و ISI
✔️ تکنیکهای آمادگی برای مصاحبه آزمون دکتری + تقویت رزومه
✔️ بسته های نکته و تست یا مرور سریع (آزمونهای خودسنجی)
✔️ رادیوPhD شامل تجربیات صوتی قبول شدگان آزمون دکتری
✔️ دریافت سرفصلهای پرتکرار آزمون دکتری به صورت رایگان
✔️ گفتگو با رتبه های برتر قبولی آزمون دکتری

صفحه بنیاد ساما

 

نقشه ارزش ادراکی کیفیت و قیمت

با کمک نمودار زیر ؛ داوطلبان می توانند آزادانه با یک دید وسیع بهترین موسسه برای آزمون دکتری را تشخیص دهند:

نقشه ارزش ادراکی

2)مدرسان شریف

با افتخار می توان گفت سطح علمی کشور به صورت چشمگیری بالا رفته است و شاهد رشد قابل ملاحظه متقاضیان در مقطع دکتری Phd هستیم، اما با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش در تحصیلات تکمیلی، رقابت داوطلبان دکتری بسیار سخت تر شده است و قبولی در مقطع دکتری، علاوه بر تسلط به مطالب درسی تکنیک های منحصر به هر رشته را نیز لازم دارد، با وجود این بسیار بسیار کسانی بوده اند که توانسته اند این مسیر را با موفقیت طی کنند.
به همین منظور مؤسسه مدرسان شریف با توجه به نتایج درخشان سال های قبل و با سابقه طولانی خود در حوزه تحصیلات تکمیلی سعی بر آن دارد با خدمات نوینی که در اختیار داوطلبان مقطع دکتری قرار می دهد، این راه را برای متقاضیان هموار سازد تا این عزیزان بتوانند با موفقیت این مسیر را طی کرده و نقش مؤثری در تولید علم و انتقال آن داشته باشد.

صفحه مربوط به آزمون دکتری موسسه مدرسان شریف

3)موسسه ماهان

از سال 1379 جمعی از دانش آموختگان حوزه های مختلف دانشگاهی گرد هم آمدند تا با هدف کمک به ارتقای سطح دانش آکادمیک و به روز رسانی این علوم با چشم انداز توسعه ایرانی آباد، آزاد و مقتدر آغاز به کار کنند و اکنون ماهان پس از گذشت سالها، با کسب تجربه در برگزاری دوره های مختلف در تمام سطوح مختلف مدیریتی، موفق به تاسیس اولین مرکز آموزش مدیریت در قالب MBA شده است، نکته قابل ملاحظه در این میان استقبال چشمگیر جمع کثیری از مدیران رده بالای سازمان های دولتی و خصوصی برای شرکت در این دوره ها، صرفا به دلیل کسب توانمندی یکی از دستاوردهای مهم موسسه در زمینه آموزش تحصیلات تکمیلی، نهادینه کردن تفکر جمعی و راه اندازی اتاق فکر (Think Tanks) در جهت بسط و توسعه فعالیت های گروهی نزد مدیران موسسه بوده که اولین ثمره شیرین آن نظام آموزشی هدفمند است.

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

افتخارات سازمان ما به این نیست که 13 سال پیاپی بیشترین تعداد رتبه های تک رقمی را ( با توجه به مستندات) در بین مرکز تحصیلات تکمیلی داشته اند. بلکه مفتخریم که با تکنولوژی آموزش مدرن را به هر شکلی و در هر مقطعی به فرخور نیاز مخاطبین مان تولید کرده ایم. در نظام آموزشی هدفمند گلوگاه های ارتباطی بین فعالیت های آموزشی ( آموزش، مشاوره و هدایت تحصیلی، سنجش) به بهترین شکل ممکن شناسایی شده و با راه کارهای عملی و موثر، آنها را به هم پیوند زده ایم. باز خورد این نظام نشانگر تاثیر شگرف در ایجاد ارتباط منطقی بین ارکان آموزشی، مشاوره و سنجش در کسب نتایج داوطلبان بوده است.

صفحه مربوط به آزمون دکتری موسسه ماهان

4)مرکز خدمات آموزشی نصیر

توسعه تحصیلات تکمیلی در هر کشور، راهی اساسی برای رشد و توسعه پایدار و متناسب است که تحقق اهداف آن با حضور افراد مستعد و دارای پشتکار که در سطح علمی بالایی قرار دارند میسر می‌شود. ضمن آنکه متاسفانه عبور از سد کنکور صرفاً به ویژگی‌های یاد شده وابسته نیست، بلکه مواردی نظیر آشنایی با تست‌های مناسب، شیوه پاسخ دهی به آن‌ها در زمان کوتاه‌تر و شناخت مسائل مهم‌تر در هر درس از لوازم ضروری آن می‌باشد و از این رو گاهی افراد مستعد، از تحصیل در مقاطع بالاتر یا مراکز علمی معتبرتر باز می‌مانند.
از سوی دیگر برخی مراکز از این فرصت بهره برده و زمینه را برای سودجویی مناسب دیده‌اند که گاهی از لحاظ علمی حداقل‌ها را هم فراهم ننموده‌اند، لذا بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر که در زمینه‌های مختلف علمی فعالیت نموده است، همه ساله اقدام به برگزاری کلاس­های حضوری و آزمون‌های آزمایشی در رشته های مختلف می‌نماید.
این مجموعه که به عنوان اولین مرکز برگزارکننده دوره‌های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد در کشور از سال 1371 شروع به فعالیت نموده است، ضمن حفظ رویکرد علمی-فرهنگی و تلاش برای بالا بردن سطح دانش و عمق بخشیدن به فهم دانشجویان از دروس دوره کارشناسی و در راستای کمک به جنبش نرم‌افزاری و تولید علم که از اهداف آموزش عالی است، تجربه موفقی را نیز در زمینه عبور از سد ارائه نموده است.
این مرکز افتخار دارد که سالانه ده­ها هزار دانشجو و داوطلب کنکور ارشد و دکتری از خدمات حضوری و غیر حضوری آن استفاده می‌نمایند.

صفحه مرکز خدمات آموزشی نصیر

 

برای دریافت اطلاعیه های مهم آزمون دکتری پیشنهاد میکنیم حتما عضو کانال تلگرام شوید.

 

5)موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش

پژوهش موسسه‌ای است که تنها دپارتمان تخصصی کلاس کنکور دکتری مهندسی صنایع کشور در حوزه آموزش عالی در آن دایر است.

با توجه به نیاز روزافزون جامعه به تحصیلات تکمیلی، و نیاز به خدمات آموزشی در حوزه‌های تخصصی، و خلا محسوس خدمات تحصیلات تکمیلی مناسب در زمینه مهندسی صنایع، دپارتمان مهندسی صنایع پژوهش برای پاسخگویی به این نیاز شکل گرفت. در صدر اهداف این دپارتمان ارائه خدمات با کیفیت در خدمات مکمل آموزش عالی مهندسی صنایع برای موفقیت دانشجویان و دانش آموختگان کشور است. از نقاط قوت اصلی این دپارتمان ارتباط مستمر با اساتید برتر و دانشکده‌های قطب در این حوزه و تمرکز در حوزه‌ی مهندسی صنایع است.

معرفی جامع و تخصصی رشته مهندسی صنایع

نکات قابل توجه در مورد دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع:

1- دپارتمان قوی ترین مرکز برگزاری دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری مهندسی صنایع و سیستم در کشور است، که رضایت مندی دانشجویان در سال های گذشته، و تعداد بالای رتبه های تک رقمی در هر سال نشانگر این موضوع است.

2- کادر اساتید دپارتمان در دوره های آمادگی ارشد و دروه های جنبی مهندسی صنایع، از قوی ترین اساتید فعال در زمینه مهندسی صنایع کشور هستند، که افتخارات فراوانی را در زمینه های آموزشی و پژوهشی کسب نموده اند. اطلاعات مربوط به گروه اساتید دپارتمان در ادامه ارائه شده است.

3- آزمون های آزمایشی موسسه پژوهش در رشته مهندسی صنایع و سیستم از بالاترین جامعه آماری همزمان با بالاترین کیفیت برخوردار است.

4- دپارتمان صنایع موسسه پژوهش، تنها مرکزی ست که به صورت متمرکز دوره های تخصصی مهندسی صنایع را برگزار می نماید، دپارتمان علاوه بر دوره های معمول در مراکز آموزشی، دوره های انحصاری تا به حال برگزار نشده ای را نیز اجرا می کند: الگوریتم های متاهیوریستیک، مبانی پژوهش علمی برای مهندسین صنایع، طراحی آزمایش ها، نرم افزار متلب برای مهندسی صنایع و …

که این دوره ها در حال بسط و تکمیل هستند، و به زودی دوره های تخصصی در حوزه های تعمیرات و نگهداری، تحلیل سیستم ها، طرح ریزی واحدهای صنعتی، مدیریت تولید، مدیریت سیستم های اطلاعاتی و … برگزار خواهند شد.

صفحه موسسه پژوهش

6)موسسه سنجش امیرکبیر

دوره های مکاتبه ای کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار به صورت گسترده در سال ۷۸ توسط فارغ التحصیلان دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف راه اندازی شد. موسسان سنجش تکمیلی امیرکبیر در سال ۷۸، فعالیت خود را در زمینه مشاوره، برنامه ریزی و پشتیبانی رشته های فنی و مهندسی آغاز کردند. بنابراین با توجه به این تجربه مفید و جهت سالم سازی وگسترش عدالت آموزشی، سنجش تکمیلی امیرکبیر با ایدۀ نوین آموزشی و برنامه ریزی از طریق کنکور مکاتبه ای همراه با مشاوره و پشتیبانی ساماندهی گردید. هدف سنجش امیرکبیر عمومیت بخشیدن به مقوله ی آموزش در اقصی نقاط ایران با کمترین هزینه بوده است. اینک داوطلبان در دوردست ترین شهرستانها می توانند از خدمات سنجش امیرکبیر همانند داوطلبان تهرانی برخوردار شوند. بنابراین داوطلبان سنجش امیرکبیر در طول یک سال قدم به قدم با روشهای برنامه ریزی شده به پیش می آیند و دروس خود را با این برنامه مطالعه می کنند.

سنجش امیرکبیر یعنی برنامه ریزی ، مشاوره و پشتیبانی این نیاز شماست و ما نیاز شما را می شناسیم.
دورهای مکاتبه ای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری در سالهای گذشته همواره در حال رشد و ترقی بوده و علاوه بر افزایش رشته‌ها و دانشجویان این موسسه، کیفیت آموزشی و سطح علمی این دوره ها نیز روند روبه افزایشی را دارا بوده است.

مطلب پیشنهادی :  فراهم شدن ۳۹ فرصت مطالعاتی و پسا دکتری در دانشگاه شهید بهشتی

صفحه موسسه سنجش امیرکبیر

7)موسسه آموزش عالی آزاد فاضل

برای دستیابی به موفقیت مهم ترین و ابتدایی ترین قدم آن است که دقیقا مشخص کنید به دنبال چه نتیجه ای هستید. قطعا هدفدار بودن اولین مرحله موفقیت در تمامی صحنه های زندگی است.اما این امر به تنهایی امکان دستیابی به نتیجه را ممکن نمی سازد. درست گام برداشتن موجب دستیابی به آینده دلخواه است . در این بین کنترل بازتاب ها و انعکاسهای قبلی سریع ترین راه برای تشخیص این است که آیا راه را درست رفته اید یا در جهت نادرست گام برداشته اید. اگر از دستاورد های این لحظه خویش راضی نباشید باید راه های دیگری را بیازمایید. برای هر انسانی در هر شرایطی دگرگونی زندگی امکان پذیر است. درک این واقعیت برای انسانهای متفاوت در زمان های گوناگون زندگی حتمی است ولی بهتر آن است که قبل از هدر رفتن سال ها و لحظات گرانبهای عمر هر چه بیشتر برای بهتر ساختن لحظاتی که سپری می شود گام برداریم تا بتوانیم در آینده ای نزدیک نتیجه تلاش هایمان را ببینیم.

موسسه آموزش عالی آزاد فاضل با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فن آوری از سال 1379 تاکنون طرح آماده سازی داوطلبان آزمون ورودی (کنکور) کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی ارشد ، دکتری و وکالت دادگستری و فراگیر پیام نور را در جنوب کشور اجرا کرده است و هر ساله با روش های کاملا علمی نسبت به بهینه سازی فرایند آموزشی داوطلبان خود مبادرت ورزیده است . آمار درخشان قبولی داوطلبان موسسه بیانگر درستی راهکار های موسسه در برخورد با مشکلات داوطلبان می باشد.

صفحه موسسه فاضل

8)گروه آموزشی کیهان

گروه آموزشی کیهان، ارائه کننده خدمات مشاوره و برنامه ریزی در زمینه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ به صورت تخصصی و محدود روی کنکور سراسری کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و عمومی با نام گروه برگزیدگان آغاز کرد و در سال ۱۳۹۲ تحت عنوان “کیهان” در کلینیک تخصصی کیهان و تحت نظارت این کلینیک کار خود را در قالب بخش مشاوره تحصیلی این کلینیک ادامه داد.
این گروه از رتبه های برتر واقعی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره (دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های تهران) تشکیل شده است که همگی دارای تجارب و تخصص ارزشمندی در زمینه آموزش مهارت های تحصیلی و مدیریت فردی هستند.

بسیاری از رتبه های تک رقمی کنکور ارشد و دکتری روانشناسی، از جمله رتبه 2 97، از مشاوره کیهان استفاده کرده اند
امکان دریافت پشتیبانی 100 % کامل تا روز کنکور در طرح های ویژه کیهان
کیهان تنها مرکزی در کشور است که چندین رتبه تک رقمی و دو رقمی کنکور روانشناسی فعالیت دارند، در بسیاری از مراکز تنها یکی دو مشاور هستند که ممکن است آن ها هم غیرمرتبط باشند
هر مشاور، الزاماً یک رتبه تک رقمی یا برتر کنکور ارشد یا دکتری روانشناسی/مشاوره است
امکان دریافت جلسات مشاوره تلفنی، الزامی به تشکیل جلسات حضوری نیست
هر مشاور از روز شروع تا روز کنکور با شما است و مشاورتان تغییر نمی کند
هر داوطلب در کیهان نزد مشاورش یک پرونده دارد که برنامه مطالعاتی اش منظم طبق آن پیش می رود
جلسات مشاوره به شکل فرد به فرد (و نه گروهی) و در یک اتاق استاندارد مشاوره (نه در یک سالن) است
ساعت جلسات کاملاً منظم و از پیش تعیین شده است (فلان ساعت در فلان روز)
امکان رزرو دست کم 10 جلسه مشاوره تخصصی (برای اطمینان از پر نبودن وقت مشاور) وجود دارد
و …

صفحه گروه آموزشی کیهان

9)موسسه معین

موسسه معین که در زمینه رشته های علوم پزشکی بطور تخصصی تحت نظارت وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی فعالیت مینماید درصدد راه اندازی سایتی برآمد تابتواند سهمی در ارائه اطلاعات مختلف جهت عدم سردرگمی دانشجویان عزیز داشته باشد . هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات متنوع مورد نیاز دانشجویان متقاضی شرکت درآزمونهای تحصیلات تکمیلی وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی میباشد.

صفحه موسسه معین

10)موسسه حافظون

موسسه قرآنی حافظون فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت تخصصی در رشته الهیات آغاز نموده و در طول این سال ها دوره های موفقی را برگزار نموده است.لیسانس حفاظ : ما دوره های زیادی را برای آمادگی عزیزان حفاظ طی سال های متمادی برگزار کرده ایم تا هم در مراحل تثبیت و هم آزمون حفاظ راه را هموارتر بپمایند.

ارشد و دکتری الهیات : موسسه حافظون برای داوطلبان کنکور ارشد و دکتری و الهیات (علوم قرآن و حدیث,فقه و حقوق,فلسفه و کلام)بسته های آموزشی ,آزمون های آزمایشی و کلاس های آموزشی را تدارک دیده است تا داوطلبان به راحتی بتوانند رتبه دلخواه خود را به دست بیاورند.

صفحه موسسه حافظون

11)موسسه نیک اندیشان

موسسه نیک اندیشان ارائه دهنده خدمات در کلیه آزمون های حقوقی وکالت ، قضاوت ، سردفتری ، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد . این موسسه به منظور نیل دانشجویان عزیز در آزمون های حقوقی با هدف موفقیت هرچه بیشتر دانش آموختگان حقوق با همکاری نخبگان آزمون های تحصیلات تکمیلی و وکلای دادگستری و متعهدین در حوزه آموزش سعی بر آن دارد که با برنامه ریزی جامع در نحوه مطالعه، جمع بندی و تثبیت مطالب به صورت راهبردی به دانشجویان عزیز خدمات ارائه نماید.گروه تخصصی این موسسه افراد متعهد و متخصص می باشند که با کمال صداقت و درایت نسبت به سنجش سطح متقاضیان اقدام و ارائه طریق می نمایند . امید است با توجه به نوع بودجه بندی و برنامه ریزی گروه و اعتماد به متخصصین موسسه و اتکال به خداوند در پذیرفته شدن دانشجویان موفقیت لازم حاصل گردد.

صفحه موسسه موسسه نیک اندیشان

 

برای دریافت اطلاعیه های مهم آزمون دکتری پیشنهاد میکنیم حتما عضو کانال تلگرام شوید.

 

12)نشر همپا

همپاکتاب ناشر تخصصی فیزیک، فتونیک، ژئوفیزیک، نانوفیزیک، فیزیک پزشکی و مهندسی هسته ای است. تنها برگزارکننده کلاسهای آمادگی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد در این رشته هاست. همپای شما از ابتدا تا انتهای مسیر هستیم.

صفحه نشر همپا

13)سایت استعداد تحصیلی

داوطلبان کنکور دکتری همیشه به دنبال منابعی ارزشمند و مفید بوده اند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی درصد بالایی از درس استعداد تحصیلی را دریافت نمایید. پس از 14 سال تدریس موفق در زمینه استعداد تحصیلی و تالیف کتاب های مرجع و پرفروش استعداد تحصیلی بر آن شدیم تا با استفاده از فضای وب و رسانه های اجتماعی ارتباط موثرتر و بهتری را با داوطلبان عزیر کنکور دکتری برقرار بنماییم و در کنار آن با در اختیار گذاشتن مطالب مهم و ضروری کنکور از قبیل نمونه سوالات ، مشاوره کنکور ، برنامه ریزی کنکور و زبان عمومی قدم کوچکی در رشد و تعالی تمامی داوطلبان کنکور بر داریم. در آخر با راه اندازی بخش استعداد تحصیلی در زندگی ، مخاطبانمان را حتی بعد از کنکور تغذیه علمی می نماییم. باشد که در کنار هم ایرانی سربلند بسازیم.
بنیان گذاران سایت استعداد تحصیلی استاد محمد وکیلی با 14 سال سابقه تدریس موفق و مولف کتاب های مرجع و پرفروش استعداد تحصیلی و استاد آرش قوی پنجه می باشند.

سایت استعداد تحصیلی

14)موسسه علوم پزشکی سنا

موسسه علوم پزشکی سنا مجموعه ای متشکل از اساتید دانشگاه های تهران، دانشجویان دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و آموزش پزشکی می باشد که از سال 86 توسط آقای دکتر هادی طغیانی بعنوان مدیر و هدایتگر آن راه اندازی شد. این مجموعه اهداف کاری خود را بر آمادگی آزمون های مقاطع تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی اعم از براگزاری دوره های کمک آموزشی، نشر کتب و بسته های آموزشی، آزمونهای آزمایشی و کلاسهای آنلاین و پشتیبانی برای ورود به این مقاطع بنا گذاشته است. از سوی دیگر بخش پژوهشی این مجموعه، به قبول شدگان در ادامه مسیر در زمینه انجام کارهای پژوهشی و نگارش مقاله خدمات مشاوره ای و حمایتی را توسط تیم های تخصصی اساتید و آزمایشگاه های مجرب انجام می دهد.

بخش انتشارات موسسه علوم پزشکی سنا با چاپ بیش از 400 عنوان کتاب یکی از اهداف خود را به ثمر نشانده است. در زمینه بسته های آموزشی، به جرات می توان این بسته ها را یکی از کاملترین منابع آزمونهای کارشناسی ارشد پزشکی و دکتری تخصصی بدانیم. موسسه علوم پزشکی سنا بعنوان اولین مرکز برگزار کننده آزمون های کشوری از سال 86 دارای بالاترین جامعه آماری در علوم پزشکی است که بخاطر حفظ کیفیت و استاندارد بودن سطح سوالات هنوز هم به عنوان پر مخاطب ترین آزمون آزمایشی در زمینه ارشد و دکتری علوم پزشکی می باشد.

صفحه موسسه علوم پزشکی سنا

15)موسسه آموزش عالی آزاد نگاره

موسسه آموزش عالی آزاد نگاره به عنوان تنها ارائه‌دهنده خدمات تخصصی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مدیریت، حسابداری و MBA، مفتخر است که با تمرکز بر تجربه و رضایت دانش‌پذیران به عنوان اصلی‌ترین سرمایه خود به انتخاب اول دانشجویان تبدیل شود.
نگاره همواره با نگاهی نوآورانه و ارائه خدمات متمایز سعی کرده همراهی مطمئن و حرفه‌ای در مسیر موفقیت و رشد دانشجویان این مرز و بوم در تمامی نقاط کشور باشد و گواهِ این موضوع، موفقیت رتبه‌های برتر کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در سال‌های اخیر هستند که با خانواده نگاره همراه بوده‌اند.
امیدواریم در ادامه این مسیر با دلگرمی به اعتماد شما و پشتوانه بیش از ۱۵ سال تجربه فعالیت تخصصی در این حوزه، مسیر عدالت آموزشی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به بهترین نحو طی شود و افتخار خدمت به دانش‌پژوهان این سرزمین را داشته باشیم.

صفحه موسسه نگاره

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

5 4 رای ها
امتیاز بدهید
guest
15 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موحدی
میهمان
موحدی
3 اسفند ، 1402

با سلام خدمت گروه متعهد و مجرب شما. بابت این یکسالی که در کنار شما بودم و به من کمک کردین برای پیشرفت تحصیلی خیلی سپاسگذارم .واقعا لذت بردم از این همکاری و انقدر این همکاری جذاب و پر از پیگیری و تعهد بود که ترجیح دادم که همچنان این همکاری رو ادامه بدم و در حین تحصیل هم از کمک شما بهره مند بشم. امیدوارم شما هم از من راضی بوده باشید و پشتیباناتون را اذیت نکرده باشم و باز هم بابت پیگیری و اینکه مشاوره خیلی خوبی به من دادین
شما لطف کردین بدون چون و چرا و در اسرع وقت انجام دادین. واقعا سپاسگزارم و واقعا خوشحالم و امیدوارم روزهای خیلی خوبی رو در کنار شما داشته باشم.

ناشناس
میهمان
ناشناس
28 بهمن ، 1402

سلام خیلی ممنونم
اینکه هم خودتون مشاوره تحصیلی میدین و هم سایتهای خوبی معرفی میکنید نشان دهنده حرفه ای بودن تون است .
باز هم تشکر میکنم

وحیده
میهمان
وحیده
26 بهمن ، 1402

بسیار از خدمات و سرویس های شما راضی و خرسندم و بعنوان یک مشتری دوست دارم بقیه هم از رضایتی که از مجموعه شما دارم با خبر بشن. به امید موفقیت های بیشتر برای شما.

حاجی نقی
میهمان
حاجی نقی
19 مهر ، 1402

حتما باید طبق برنامه پیش برید و با مشاورتون هم مرتب در تماس باشید
با تشکر

علیزاده
میهمان
علیزاده
18 مهر ، 1402

منابع ماهان رو من پارسال تهیه کردم ولی متاسفانه نتونستم همشو نگاه کنم ولی آموزشش خیلی عالیه امسال به امید خدا میرم واسه تک رقمی

مرادی
میهمان
مرادی
18 مهر ، 1402

با استفاده از محصولات موسسه حافظون تونستم امسال به هدفم برسم و رشته مورد نظرم رو قبول بشم خیلی ازتون ممونم خدا عوضشو بهتون بده .

شاملی
میهمان
شاملی
18 مهر ، 1402

بنده به شخصه تجربه استفاده از محصلات بنیاد ساما رو داشتم و همچنین با استفاده از راه هایی که مشاورم در اختیارم گذاشتن تونستم به رشته ای که میخوام دست پیدا کنم که آرزوی رسیدن این لحظه رو برای همتون دارم.

عزیزی
میهمان
عزیزی
18 مهر ، 1402

در یک کلام بگم مدرسان بهترینه

نعمتی
میهمان
نعمتی
18 مهر ، 1402

به هر حال از هر منبعی که استفاده می کنید باید از آن بهره کافی را ببرید و در راه رسیدن به هدفتان تلاش کنید. «همت اگر پای فزایی کند پشه بی بال همایی کند» «همت اگر سلسله جنبان شود مور تواند که سلیمان شود» «همت اگر پای به میدان نهد گوی فلک در خم چوگان نهد» من الله توفیق

مهمان
میهمان
مهمان
18 مهر ، 1402

به نظر من خیلی هاشون از فنون اقناعی برای قانع کردن مخاطبشون استفاده میکنند به نظر من همه میتونن بدون کمک گرفتن از سازمان یا موسسه ای موفق بشن برای مثال من خودم تابحال استفاده نکردم

میثم
میهمان
میثم
18 مهر ، 1402

خیلی خوبه به نظر من و بدرد ما خواهد خورد

محمد علی
میهمان
محمد علی
18 مهر ، 1402

موسسه هایی که در صدا وسیما معرفی می شوند می توانند در بعضی مواقع مفید واقع شوند. مثلا در موقعی که در شهر شما موسسه خوبی ندارد شما می توانید از این محصولات استفاده کنید. البته این را نیز مدنظر قرار دهید که به هیچ وجه نمی توان همه محصولات یک موسسه را تضمین کرد

دانشجو
میهمان
دانشجو
18 مهر ، 1402

رمز موفقیت من اینه :
پس از حل کردن سوالات و تمرینات کتاب درسی وقت آن است که با تست حل کردن خود را محک بزنید برای حل تست بهتر است کار تست زنی را از سوالات کنکور سنوات گذشته آغاز کنید.
رتبه 3 مهندسی مکانیک شدم

ظریف
میهمان
ظریف
18 مهر ، 1402

به شما توصیه می کنیم برای مشاوره کنکور خود به هیچ عنوان از دانشجویان و افراد کم تجربه و تازه کار استفاده نکنید زیرا مشاورین تازه کار صرفاً از تجربیات شخصی خود برای هدایت تحصیلی شما می خواهند استفاده کنند که این کار کاملاً غلط است.

مسعود
میهمان
مسعود
9 تیر ، 1402

بهترینید ..خدا قوت و عزت بده بهتون

15
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x