- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

آرامش دانشگاه با عملکرد مطلوب صندوق رفاه دانشجویان

منابع آزمون دکتری

رئیس مرکز حراست وزارت علوم [2] گزارش داد : در بازدید های انجام گرفته عملکرد صندوق رفاه دانشجویان مثبت بوده و کارها و برنامه ریزی های انجام شده توسط این صندوق باعث ایجاد ارامش در فضای دانشگاه ها شده است که در نتیجه کارهای موثر در برطرف کردن مسائل و نیازهای دانشجویان می باشد.

طبق اعلام روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان : به وجود اوردن انگیزه و اعتماد در بین دانشجویان از وظایف بخش حراست است که صندوق رفاه دانشجویان با ایجاد شرایط مناسب و تسهیلات اسان به دانشجویان در فضای دانشگاه ها، همکاری موثری با این حوزه داشته است.

طبق آسیب شناسی در گذشته و برنامه ریزی های موثر بلند مدت وکوتاه مدت صندوق رفاه دانشجویان امسال خوشبختانه با اقدامات موثر این صندوق بسیاری از مطالبات صندوق دریافت گردیده و شاهد رشد بالای این صندوق در بخش درآمدزایی هستیم که این کار باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی به دانشجویان شده است.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳
[3]

نیاز امروز جامعه رشد بیشتر توسعه علمی و فعالیت های آموزشی و پژوهشی و فراهم کردن محیطی امن برای دانشجویان است که با ایجاد یک مدیریت واحد خدمات رفاهی دانشجویی به تمرکز مسئولین دانشگاهی  بر خدمات آموزشی و توسعه علمی کمک فراوانی نموده است.

همسو کردن سیاستگذاری ها در این بخش امکان بررسی و ارزیابی فعالیت ها در جهت بهتر انجام شدن آنها را نیز برای نهادهای نظارتی آسان تر می نماید.

سامانه مشاوره تخصصی آزمون دکتری www.phdphd.org [4]

مشاوره برای آزمون دکتری [5]

برای مشاوره اینجا بزنید [5]

خدمات کنکور دکتری [6] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [7]