- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

آغاز مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری 1402

منابع آزمون دکتری

آغاز مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری 1402

آغاز مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [2] ، مصاحبه علمی پذیرفته شدگان اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ از شنبه ششم خرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود و داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مذکور در کدرشته محل‌های انتخابی خود نمره علمی لازم را کسب کردند، می‌توانند به دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی مورد نظر برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402 [3]

داوطلبان معرفی شده به مصاحبه برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی با مراجعه به لینک مربوطه در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور [4] تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت کنند.

آزمون مقطع دکتری تخصصی «Ph.D» دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله‌ای نیمه متمرکز برگزار می‌شود که ۵۰ درصد نمره در اختیار دانشگاه‌هاست.

مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت حضوری انجام خواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
[5]

مشاوره ضبط شده مصاحبه دکتری (براساس آخرین تغییرات شاخص های مصاحبه دکتری) [6]

 

پشتیبانی ۲۴ساعته (فقط در واتساپ) : ۰۹۳۰۶۴۰۶۰۵۸

مرحله دوم آزمون یا مصاحبه دکتری 1402 [7] (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در مؤسسه برای هر داوطلب صرفا یک بار انجام می‌شود و عدم مراجعه داوطلبان در مرحله دوم آزمون، به منزله انصراف آنان تلقی شده و برگزاری مجدد مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) برای آن دسته از داوطلبان که در این مرحله شرکت نکرده‌اند، امکان پذیر نخواهدبود.

نمره مصاحبه ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی بر اساس شیوه نامه ابلاغی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ارسال می‌شود، صورت خواهد گرفت و دانشگاه‌ها برای تمامی افراد معرفی شده که در مصاحبه شرکت کرده‌اند، نمره‌ای مطابق با شیوه‌نامه مذکور، تعیین و برای گزینش نهایی به این سازمان ارسال می‌کنند.

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟ [8]

مشاوره برای آزمون دکتری [9]

برای مشاوره اینجا بزنید [9]

خدمات کنکور دکتری [10] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [11]