- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

اعطای جایزه تحصیلی به دانشجویان صاحب استعدادهای برتر دکتری دانشگاه خلیج فارس

منابع آزمون دکتری

بنياد ملّي نخبگان [2] بر اساس آيين‌نامة «اعطاي جايزه‌هاي تحصيلي به دانشجويان صاحب استعداد برتر» تسهيلات ويژه‌اي را در قالب چهار جايزة آموزش، پژوهش، فنّاوري و فرهنگ شامل موارد متعددي از قبيل رتبه دانشجويي ، اعتبار آموزش‌ياري ، اعتبار پژوهش‌ياري ، اعتبار فن‌ياري ، اعتبار توان‌مندي آموزشي ، اعتبار ارتباطات علمي ، اعتبار توان‌مندي كارآفريني و … به دانشجويان صاحب استعداد برتر دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌هاي كشور اعطا مي‌كند.


يادآوري مهم 1: ملاک محاسبة میانگین کل دانشجو در طول تحصیل، میانگین کسب‌شدة دانشجو تا تاریخ 1/6/1396 است و با توجه به بسته شدن سامانة اطلاعاتی در تاریخ 6/6/1396، لازم است دانشجویان آخرین میانگین کلّ خود را حداکثر تا این تاریخ در سامانه ثبت کنند.
يادآوري مهم 2: چنانچه در هر مرحله از بررسي مشخص شود متقاضي اطلاعاتي خلاف واقع را بارگذاري كرده است، متقاضي نه‌فقط از اين جايزه بلكه از تمامي تسهيلات بنياد محروم مي‌شود و عدم صداقت وي به دستگاه‌هاي ذي‌ربط اعلام و به لحاظ حقوقي موضوع پيگيري مي‌شود.
يادآوري مهم 3: تحويل اطلاعات ،‌ بررسي اطلاعات و اعلام نتايج صرفاً از طريق سامانة اطلاعاتي بنياد و به شكل الكترونيكي صورت مي‌پذيرد.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
[3]

 

www.phdphd.org [4]

مشاوره برای آزمون دکتری [5]

برای مشاوره اینجا بزنید [5]

خدمات کنکور دکتری [6] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [7]