- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

اعلام زمان برگزاری آزمون GRE

منابع آزمون دکتری

[2]

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، بدين‌وسيله به اطلاع داوطلبان آزمون GRE) SUBJECT) [3] روز شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۰۶ (Oct,۲۸.۲۰۱۷) مي‌رساند، لازم است به منظور شركت در آزمون حداقل يك ساعت قبل از شروع فرايند آزمون باهمراه داشتن پرینت Admission Ticket و يا تایید ثبت نام كه از سوي شركت ETS به ایمیل داوطلبان ارسال گرديده و همچنين دو عددكارت شناسايي معتبر عكس دار (پاسپورت ، كارت ملي …) به آدرس ذيل مراجعه فرمايند.

تهران – خيابان كريم‌خان زند- بين خيابان هاي استاد نجات الهي و سپهبدقرني – پلاك۲۰۴ – سازمان سنجش آموزش كشور

یکی از آزمون های بین المللی شناخته شده که با استقبال گسترده دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معتبر خارج از کشور همراه شده است، GRE بوده که بیشتر مورد تقاضای دانشگاه های آمریکای شمالی بوده و برای پذیرش در مقطع دکتری، از متقاضی خواسته می شود تا مدرک شرکت در آزمون و کسب نمره حداقلی(برای کسب اطلاع درباره حداقل نمره قبولی در ازمون GRE  کلیک کنید [4])را ارائه کند.
آزمون GRE Subject (جهت کسب اطلاع بیشتر جزئیات مدرک GRE در بورسیه تحصیلات تکمیلی کلیک کنید [5]) تستی است که سطح اطلاعات شما از رشته تخصصی خود را به زبان انگلیسی می سنجد. این آزمون هم از آزمون های سازمان غیر انتفاعی ETS می باشد و به همین دلیل می توان این آزمون را آزمونی تخصصی با درجه سختی نسبتا بالا دانست.
آزمون GRE Subject در رشته های رشته بیو شیمی ، زسیت شناسی سلولی مولکولی ،رشته زیست شناسی، رشته شیمی، رشته ادبیات زبان انگلیسی ،رشته ریاضیات، رشته فیزیک، رشته روان شناسی برگزار می شود.

(زمان برگزاري آزمون : روز شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۰۶ ساعت ۸:۳۰ صبح)

www.phdphd.org [6]

مشاوره برای آزمون دکتری [7]

برای مشاوره اینجا بزنید [7]

خدمات کنکور دکتری [8] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [9]