- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 ؛ هفته آینده

منابع آزمون دکتری

اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 [2]

اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 ؛ هفته آینده

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، زمان اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 توسط دکتر بهروز طهماسب کاظمی مسئول تمشیت امور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

مسئول تمشیت امور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز مصاحبه‌های آزمون دکتری از نیمه دوم تیرماه، اظهارداشت: مصاحبه به لحاظ مکانی به صورت متمرکز در تهران و با مشارکت اعضای هیأت علمی سراسر کشور برگزار می‌شود که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی افزود: رؤسای استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برخی از اعضای هیأت علمی توانمند و علاقه‌مند را برای انجام مصاحبه دکتری دانشگاه معرفی کردند که از بین آنها تعدادی انتخاب شدند(شهرها و دانشگاه های پرمتقاضی آزمون دکتری دانشگاه ازاد اسلامی سال 1398 [4]).

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی [5]، دکتر کاظمی در پایان گفت: نتایج دعوت به مصاحبه متقاضیان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان اواسط هفته آینده اعلام می‌شود.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه مراغه (سال تحصیلی1404-1403)
[6]

برای پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در دانشگاه آزاد تمامی حائزین شرایط باید دارای حداقل معدل ۱۷ برای رشته‌های دامپزشکی، ۱۸.۵ برای رشته‌های علوم انسانی و ۱۷.۵ برای سایر رشته‌ها باشند. همچنین رعایت سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی بر اساس معدل و رتبه بندی و متناسب با ظرفیت برای هر یک از رشته / محل‌های انتخابی گزینش و برای مصاحبه علمی به گروه‌های تخصصی مربوط معرفی می‌شوند. امتیاز نهایی هر داوطلب بر اساس شاخص‌های پژوهشی –آموزشی و مصاحبه منطبق بر شیوه نامه اجرایی محاسبه و به عنوان شاخص برای گزینش نهایی داوطلبان ملاک عمل قرار می‌گیرد(شرایط ثبت نام در دوره دکتري بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد [7]).

مشاوره برای آزمون دکتری [8]

برای مشاوره اینجا بزنید [8]

خدمات کنکور دکتری [9] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [10]