- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

افزایش کلیه تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان در سال جاری

منابع آزمون دکتری

صندوق رفاه دانشجویان [2]

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری [3] اعلام کرد : امسال وام تحصیلی در صندوق رفاه دانشجویان برای کلیه دوره ها و وام ودیعه مسکن  متاهلین تا 2 برابر افزایش داشته است. علاوه بر افزایش وام ویژه دانشجویان دکتری [4] ، برای نخستین بار به دانشجویان کار آفرین تا سقف صد میلیون تومان وام پرداخت میشود.

ایشان ادامه داد : با وجود همه کم و کاستی ها و مشکلاتی که موجود بوده رشد علمی ایران در ماه های اخیر افزایش چشمگیری داشته و این در شرایطی است که خیلی از کشورها رشدی نداشته اند و بعضی به رده های پایین تر سقوط کرده اند. و این رشد  نشان دهنده جهت‌گیری‌ها و کیفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی دارد. مقالات علمی چاپ شده باعث افزایش میزان ارجاعات  به مقالات برتر دانشگاهیان ایرانی شده است و علاوه بر این خیلی از آنها پایه تحقیقات و مطالعات علمی و فناوری و زمینه ادامه تحقیقات بعدی هستند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403
[5]

هم اکنون 350 هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل هستند که این افراد، ظرفیت بسیار خوبی برای حل مشکلات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی کشور هستند. طبق تصمیم گیری سال قبل امکانات و شرایط بهتری در صندوق رفاه دانشجویان برای استعدادهای درخشان و دانشجویان نمونه در نظر گرفته شد که این کار باعث شد امسال درصد بیشتری از دانشجویان استعداد درخشان [6] می‌توانند در رده های بالاتر تحصیل کنند. سال قبل 1100 نفر از دانشجویان دکترا فرصت مطالعاتی 6 تا 9 ماهه خارج از کشور دریافت کردند و 248 نفر هم در داخل کشور شامل این فرصت مطالعاتی شدند.

www.phdphd.org [7]

مشاوره برای آزمون دکتری [8]

برای مشاوره اینجا بزنید [8]

خدمات کنکور دکتری [9] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [10]