- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

امتیازهای ویژه برای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند

منابع آزمون دکتری

امتیازهای ویژه برای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند [2]

امتیازهای ویژه برای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری [3] ، امتیازهای ویژه برای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند لحاظ می شود.

رئیس گروه امور هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند [4] به پرداخت مشوق‌هایی در سطح دانشجویان، گروه‌های آموزشی و اساتید راهنما برای تشویق بیشتر دانشجویان برای شرکت در المپیادهای علمی و دانشجویی اشاره کرد و گفت: به دانشجویان برتری که با سهمیه استعدادهای درخشان در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد پذیرفته شده‌اند تا پایان سال جاری هدایایی داده خواهد شد.

سیده عاطفه حسینی، تصویب و اجرای شیوه‌نامه آماده‌سازی دانشجویان المپیادی با همکاری اساتید راهنمای استعدادهای درخشان را از اقدامات صورت گرفته در سال جاری دانست(پذیرش دکتری بین‌المللی در دانشگاه بیرجند [5]).

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، وی اظهار کرد: آئین‌نامه شناسایی فعالیت‌های ممتازی دانشجویان نیز مصوب شده است.

وی افزود: تمامی فعالیت‌های شاخص پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان در این آئین‌نامه دیده شده و مشوق‌های مالی و غیرمالی مناسبی برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است که به‌زودی در سامانه استعداد درخشان [6] برای دانشجویان قابل استفاده است.

مطلب پیشنهادی :  آگهی فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳(سهمیه استعدادهای درخشان )
[7]

رئیس گروه امور هدایت استعداد درخشان به تصویب و اجرای آئین‌نامه مسابقات دانشجویی و دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این آئین نامه در هر دو سطح مسابقاتی جهت شناسایی استعدادهای برتر طراحی و اجرا خواهد شد.

حسینی، تشویق دانشجویانی که بالاترین معدل را در بین هم رشته‌ای و هم ورودی‌های خود کسب کرده‌اند را از اقدامات این گروه دانست و یادآور شد: 120 دانشجوی کارشناسی، 77 دانشجوی کارشناسی ارشد و 24 دانشجویی دکتری که حائز این شرایط بودند از گروه هدایت استعداد درخشان کارت هدیه خود را دریافت کرده‌اند.

مشاوره برای آزمون دکتری [8]

برای مشاوره اینجا بزنید [8]

خدمات کنکور دکتری [9] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [10]