- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

امروز زمان برگزاری آزمون بین المللی زبان آلمانی «تلک»

منابع آزمون دکتری

[2]

امروز زمان برگزاری آزمون بین المللی زبان آلمانی «تلک»

سومین دوره آزمون بین المللی زبان آلمانی تلک (telc) در سال ۹۷ در دو بخش آزمون های کتبی و گفتاری در روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه برگزار می شود.

سومین دوره آزمون بین المللی زبان آلمانی «تلک» توسط یک مؤسسه فرهنگی بخش خصوصی به عنوان مجری در سطوح B۱ و B۲ برگزار می شود.

آزمون‌ بخش اول شامل آزمون کتبی بخش های Listening، Reading و Writing روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷ برابر با ۳۰ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی و آزمون بخش دوم شامل آزمون گفتاری Speaking روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ۹۷ برابر با ۳۱  ژانویه ۲۰۱۹ میلادی برگزار خواهد شد.

آزمون در تهران و در نشانی موسسه مذکور برگزار می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش [3] از نشانی و شماره تماس محل برگزاری آزمون مطلع شوند.

سازمان سنجش آموزش کشور تنها مرجع صادر کننده مجوز فعالیت برگزاری آزمون های بین المللی در ایران است و فعالیت مراکزی که از این سازمان مجوز اخذ نکرده اند، غیر قانونی و فاقد اعتبار است.

آزمون بین المللی telc چیست ؟

آزمون تلک (TELC) که یک آزمون تعیین سطح به زبان آلمانی بوده و در کشور آلمان، سراسر اروپا و جهان نیز برگزار می شود.

مدراک و گواهی های حاوی نتیجه آزمون، توسط موسسه تلک و دانشگاه  FHM در آلمان صادر خواهد شد که این گواهی به عنوان دانش پایه برای اخذ پذیرش و ادامه تحصیل و کار در دانشگاه های آلمانی زبان اروپا به خصوص برای دوره های پیش آمادگی PSP برای پنج گروه کاربرد دارد.

مدرک آزمون تلک (TELC) معادل مدرک آزمون گوته و مورد تایید سفارت آلمان در تهران (برای دریافت ویزا) و برای پذیرش و ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمانی زبان در سراسر اروپا کاربرد دارد، همچنین مورد تایید همه شرکت ها و مراکز دولتی جهت پذیرش کار و مهاجرت نیز می باشد.

 

جهت اطلاع از اخبار آزمون دکتری [4] کلیک کنید

 

www.phdphd.org [5]

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری [6]

برای مشاوره اینجا بزنید [6]

خدمات کنکور دکتری [7] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [8]