- پایگاه خبری آزمون دکتری - https://phdphd.org -

نحوه نقل‌ و انتقال دکتری 98 دانشگاه آزاد اسلامی (دانشجویان شاهد و ایثارگر)

منابع آزمون دکتری

نقل‌ و انتقال دکتری 98 دانشگاه آزاد اسلامی [2]

نحوه نقل‌ و انتقال دکتری 98 دانشگاه آزاد اسلامی (دانشجویان شاهد و ایثارگر)

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org [3]) ، اطلاعیه ای مبنی بر نحوه نقل‌ و انتقال دکتری 98 دانشگاه آزاد اسلامی (دانشجویان شاهد و ایثارگر) اعلام شد.

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام کرد: سامانه مدیریت نقل‌وانتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی monada.iau.ir [4] ، برای ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع دکتری (Ph.D) باز است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: متقاضیان واجد شرایط به‌هیچ‌عنوان در واحد مبداء ثبت‌نام نکنند و بر اساس اطلاعات مندرج در سایت مذکور، با کدملی و شناسه انتخاب رشته (شماره داوطلبی) می‌توانند درخواست خود را در سامانه ثبت کنند، تمامی مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها از طریق سامانه منادا قابل‌پیگیری است. (سهمیه رزمندگان و ایثارگران دکتری 98 دانشگاه آزاد [5])
لازم به ذکر است بر اساس اطلاعیه مذکور، ثبت درخواست برای پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد در روزهای آتی و از طریق سامانه یادشده میسر خواهد بود.

مطلب پیشنهادی :  آگهی فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳(سهمیه استعدادهای درخشان )
[6]

تذکر مهم 1: پس از اتمام زمان ثبت درخواست نقل و انتقال، امکان ویرایش تبصره و ضابطه انتخابی وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر شرایط موجود در شیوه نامه را به دقت مطالعه نمایید.
تذکر مهم2: صحت کلیه مدارک و مستندات بر عهده دانشجو می باشد و در صورت عدم صحت مدارک ارایه شده در هر مرحله از فرایند رسیدگی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

جزئیات اجرای قانون سهمیه داوطلبان ایثارگر در کنکور دکتری [7]

مشاوره برای آزمون دکتری [8]

برای مشاوره اینجا بزنید [8]

خدمات کنکور دکتری [9] 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری [10]